سرویس: استان ایلام
کد خبر: 31985
|
20:30 - 1397/02/04
نسخه چاپی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام در نشست خبری:

توسعه نفتی مشکل بیکاری جوانان ایلامی ر احل نمی کند/ شمار بیکاران استان بیش از 19 هزار نفر است

توسعه نفتی مشکل بیکاری جوانان ایلامی ر احل نمی کند/ شمار بیکاران استان بیش از 19 هزار نفر است
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت:

به گزارشايلام بيدار، "شکرالله شیرخانی"، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام ظهر امروز در نشست با اهالی رسانه استان ایلام اظهار داشت: امسال به آمار نامطلوبی از بیکاری در ایلام خواهیم رسید .

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت: این آمار بیکاری ناشی از تمام شدن بخش عمده‌ای از پروژه‌های نفتی است که از سال‌های پیش شروع شده و امسال به اتمام می‌رسند.

وی با اشاره به اینکه عده‌ای از مسؤولان امر تصور می‌کنند که صنعت نفت در استان ایلام در ایجاد اشتغال دخیل است، ادامه داد: به عنوان مدیر مطلع در این حوزه رسما اعلام می‌کنم که صنعت نفت در ایلام نمی‌تواند ایجاد کار کند.

این مسؤول اضافه کرد: صنعت نفت به هیچ عنوان مشکل اشتغال را در استان ایلام رفع نکرده و نخواهد کرد. صنعت نغژفت معطوف به تولید بوده نه اشتغال.

شیرخانی تصریح کرد: به عنوان مثال در شرکت پتروشیمی سرانه اشتغال 10 میلیارد تومان است. یعنی برای ایجاد هر یک اشتغال باید 10 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت: اما در استان ایلام مشاغلی وجود دارد که با 30 میلیون تومان سرانه اشتغال دارد.

وی ادامه داد: در بخش نفت فقط باید به دنبال تولید باشیم و ایده خوبی هم هست اما اگر مشکل اشتغال را بر طرف می‌کرد اکنون در استان بهره‌مند نفتی کشور یعنی خوزستان مشکل اشتغال وجود نداشت.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب