سرویس: استان ایلام
کد خبر: 31955
|
12:43 - 1397/02/02
نسخه چاپی

امام جمعه ایلام:

تعامل موثر بین مسوولان ارشد ایلام برقرار است

تعامل موثر بین مسوولان ارشد ایلام برقرار است
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: تعامل و همدلی موثر بین مسوولان ارشد استان ایلام برقرار است.

به گزارشايلام بيدار، حجت الاسلام والمسلمین "محمدنقی لطفی"، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام روز یکشنبه در نشست شورای اداری استان که با حضور وزیر اطلاعات برگزار شد افزود :ایلام به واسطه تفاهم، تعامل و همدلی مسوولان و مردم از امن ترین استان های کشور محسوب می شود.

وی با تقدیر از تلاش و جانفشانی حافظان امنیت کشور گفت: ایران از نظر امنیت در دنیا بی نظیر و مثال زدنی است که بخش زیادی از آن مرهون خدمات سربازان گمنام امام زمان (عج) است.
وی ادامه داد: سربازان گمنام امام زمان (عج) که این عنوان را به عنوان مدال افتخار امام راحل بر گردن آنها آویخته تا امروز با اقتدار و صلابت در برابر جریان های برانداز علیه نظام و نفوذ در کشور قاطعانه ایستاده و توطئه های شوم دشمنان را نقش بر آب کرده اند. 
وی اظهار کرد: وزارت اطلاعات از نهادهای بسیار مهم و حساس نظام است که عملکرد درخشانی در برپایی امنیت در کارنامه اش دارد. 
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: ثبات سیاسی، اجتماعی و امنیت پایدار کنونی نظام مرهون فداکاری های نیروهای مختلف از جمله سربازان گمنام امام زمان (عج)، نیروهای مسلح، پاسداران، ارتش و سایر نیروهای امنیتی، اطلاعاتی است که این نظام را در اوج اقتدار قرار داده اند. 
وی گفت: نظام کنونی ایران اسلامی بر آمده از تقدیم خون هزاران شهید و فرآیندی از حکومت علوی است که با الهام گیری از حماسه عاشورا و معارف اهل بیت(ع) شکل گرفته و در طول چهار دهه گذشته علی رغم تهدیدها، مشکلات و دشمنی های عمیق بدخواهان با بالندگی و پویایی به راه خود ادامه می دهد. 
وی با اشاره به حدیثی از امام سجاد (ع) که یکی از معیارهای انسان داشتن تقوا است، گفت: امروز همه مسئولان نظام با رعایت تقوا نسبت به رسالت و مسئولیتشان در حال انجام وظیفه بوده و هیچ تعللی از آنها پذیرفته نیست.
امام جمعه ایلام اضافه کرد: مسئولان باید بدانند کار در این نظام باید با هدف رضای خدا، تحقق آرمان های امام خمینی (ره) و شهدا باشد. 
فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام نیز در این نشست به نمایندگی از شورای تامین استان گفت: خوشبختانه همدلی، وحدت، انسجام و یکپارچگی با هدف حل معضل های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و غیره در شورای تامین استان برقرار است. 
سردار سید صادق حسینی افزود: ایلام با وجود داشتن طولانی ترین مرز مشترک با کشور عراق در چند سال اخیر عملیات بزرگ اربعین را بدون هیچگونه مشکلی با شکوه برگزار کرده است. 
وی در عین حال به فرصت های موجود در استان اشاره کرد و گفت: همدلی بین مردم این استان می تواند موجب توسعه، پیشرفت و امنیت شود.
وی گفت: وجود بازارچه های مرزی و ضرورت توسعه آنها و همچنین وجود نیروهای جوان و تحصیلکرده از مزیت ها و فرصت های مهم این استان برای توسعه محسوب می شوند.

ایرنا 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب