سرویس: سیاسی
کد خبر: 31902
|
12:01 - 1397/01/28
نسخه چاپی

وزیر جهاد کشاورزی دولت نهم:

باید دعا کرد احمدی نژاد در باتلاق ضدانقلاب فرو نرود

باید دعا کرد احمدی نژاد در باتلاق ضدانقلاب فرو نرود
اسکندری گفت: احمدی‌نژاد قطعاً با این مسیری که می‌رود جزو ریزش‌های انقلاب است و دیگر برنمی‌گردد.

به گزارشايلام بيدار،محمدرضا اسکندری به عنوان مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر امروز نشستی خبری با خبرنگاران اقتصادی داشت تا فعالیت‌های این سازمان را در سال حمایت از تولید کالای ایرانی به ویژه در بخش‌های کشاورزی تشریح کند.

او در قسمتی از نشست خبری به روند فعالیت‌های دولت نهم و دهم اشاره کرد و گفت: شخصیت آقای احمدی‌نژاد را سه قسمت می‌کنم و اگر ایشان را به عنوان سخت‌افزار در نظر بگیریم، در دولت نهم که دولت کار بود، به تعبیر مقام معظم رهبری این دولت روی ریل انقلاب حرکت می‌کرد اما به دلیل وجود برخی افراد در آن دولت، که مانند عوامل ویروسی بودند، کم‌کم باعث شد که دولت دهم از ریل خارج بشود، اگرچه معتقدم برخی عناصر انقلابی همچنان در دولت دهم هم بودند.
وی تصریح کرد: این آقای احمدی‌نژادی که الان هست، کاملاً مانند سخت‌افزاری است که ویروسی شده و از دور خارج شده است و باید دعا کرد خدا نجاتش بدهد؛ چراکه هر روز بیشتر در باتلاق ضدانقلاب فرو می‌رود.
وزیر اسبق جهاد کشاورزی اضافه کرد: ایشان به اعتقاد ما از مسیر انقلاب خارج شده و با توجه به اینکه انقلاب همیشه فراز و فرودهایی دارد، این‌هم بخشی از آن است.
وی گفت: ایشان قطعاً مسیری که می‌رود جزو ریزش‌های انقلاب است ودیگر برنمی‌گردد.
محمدرضا اسکندری به عنوان وزیر جهاد کشاورزی از سال 1384 تا سال 1388 به مدت 4 سال به عنوان وزیر جهاد کشاورزی در کابینه دولت اول احمدی‌نژاد حضور داشت و پس از آن به عنوان مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر فعالیت خود را در بخش‌های مختلف اقتصادی به ویژه بخش کشاورزی ادامه داد.

منبع:فارس

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب