سرویس: استان ایلام
کد خبر: 31845
|
08:34 - 1397/01/22
نسخه چاپی

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام؛

دانشگاه ها نقش بی بدیلی در ارتقای کیفیت کالای ایرانی دارند

دانشگاه ها نقش بی بدیلی در ارتقای کیفیت کالای ایرانی دارند
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام گفت: تبیین و نشر فرامین مقام معظم رهبری یکی از مهمترین وظایف دانشگاه های کشور است.

به گزارشايلام بيدار به نقل از ایلام رصد، "محمد میرزایی حیدری"، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام در دیدار نوروزی با کارکنان و اعضای هیات علمی واحد ایلام اظهار کرد: مقام معظم رهبری با اشرافی که بر امور دارند در چند سال گذشته تاکید جدی بر مسائل اقتصادی و معیشتی مردم داشته اند و در این راستا هرساله در پیام نوروزی ایشان این مهم مورد تاکید قرار گرفته است و می طلبد بیش از پیش دانشگاه‌ها برای تبیین منویات رهبری تلاش کنند.

وی بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی نیز با داشتن بیش از 300 واحد و مرکز آموزشی در سراسر کشور و در دورترین و محروم ترین نقاط کشور و هزاران کارگاه و آزمایشگاه معتبر و اعضای هیات علمی مجرب پتانسیل عظیمی برای کمک به صنعت کشور و تولید کالای با کیفیت ایرانی است.

وی گفت: برای تولید کالای ایرانی با کیفیت و قابل رقابت با انواع خارجی نیازمند نیروی متعهد و متخصص هستیم که این وظیفه باید توسط دانشگاه ها پیگیری و عملیاتی شود.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام گفت: دکتر ولایتی و دکتر رهبر نیز با تاکید بر حمایت از کالای ایرانی بر نقش برجسته دانشگاه آزاد اسلامی در بیین و اجرایی کردن شعار حمایت از کالای ایرانی تاکید داشتند که این امر نقشه راهی برای واحدهای استانی است تا با شتاب بیشتر به حمایت از کالای ایرانی ورود کنند.

میرازیی حیدری تاکیدکرد: باید عرصه صنعت کشور و دانشگاه بیش از پیش به هم نزدیک شوند و تنها راه تولید کالای با کیفیت استفاده از ظرفیت و پتانسیل عظیم علمی و پژوهشی دانشگاه ها است .

وی ضمن اعلام آمادگی برای کمک به حوزه تولید در استان ایلام گفت: دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام با داشتن آزمایشگاه ها و کارگاه­های پیشرفته و ظرفیت عظیم علمی و پژوهشی در خدمت حوزه صنعت و تولید استان ایلام است.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلام واحد ایلام،  در بازدید از بخش های مختلف دانشگاه بر صرفه جویی ، استفاده بهینه از امکانات موجود و حمایت از تولید کالای داخلی تاکید کرد.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد