سرویس: استان ایلام
کد خبر: 31841
|
08:18 - 1397/01/22
نسخه چاپی

فرماندار ملکشاهی:

روند اجرای پروژه دی کلینیک تخصصی ملکشاهی تسریع می یابد

روند اجرای پروژه دی کلینیک تخصصی ملکشاهی تسریع می یابد
فرماندار ملکشاهی گفت: ‍ روند اجرایی تکمیل دی کلینیک تخصصی با جدیت پیگیری و عملیاتی خواهد شد.

به گزارشايلام بيدار به نقل از ملکشاهی خبر، "محمد تاسمه"؛ فرماندار ملکشاهی در جریان بازدید از پروژه های حوزه بهداشت و درمان به همراه رئیس و معاونین دانشگاه علوم پزشکی گفت : در جهت رفع نیازمندیها و رضایتمندی مردم شهرستان دست مدیرانی که برای خدمت صادقانه به این مردم اقدام کنند می بوسم.

وی اظهار کرد: مردم ملکشاهی در هشت سال دفاع مقدس با تقدیم صدها شهید و جانباز و اعزام هزاران رزمنده حماسه ساز بودند و دشمن را در نوار مرزی مهران به زانو در آوردند و در صحنه های مختلف از جمله انتخابات حضوری کم نظیر به ثبت رسانده اند که مستحق داشتن بهترین خدمات نظام هستند .

تاسمه با اشاره به خدمات دولت تدبیر و امید در بخش های مختلف بویژه بهداشت و سلامت اظهار کرد: در سال گذشته بهره بردای از دهها پروژه حوزه سلامت از جمله احداث چندین خانه بهداشت ، فوریت های پزشکی جاده ای و شهری ، اورژانس ،آزمایشگاه و تجهیزات و امکانات مدرن پزشکی خود موید توجه دولت به مردمان این دیار است.

فرماندار ملکشاهی افزود: در حوزه بهداشت و سلامت اتمام پروژه دی کلینیک می تواند خدمات دولت را در این حوزه را برجسته کند که امید است اعتبارات لازم برای  این پروژه تخصیص یابد .

رئیس دانشگاه علوم پزشکی نیز در این نشست ضمن اعلام اینکه به زودی تجهیزاتی جدیدی در حوزه دیالیز و تجهیز خانه های بهداشت به ملکشاهی اختصاص میابد قول مساعد داد همپای مسئولان شهرستان و استان پی گیری تأمین اعتبار پروژه دی کلینیک باشد و اتمام این پروژه از برنامه های اولویت دار دانشگاه علوم پزشکی قرار گیرد.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد