سرویس: استان ایلام
کد خبر: 31826
|
08:33 - 1397/01/21
نسخه چاپی

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان ایلام:

تشریح ویژه برنامه های هفته هنر انقلاب اسلامی در ایلام/ هنرمندان بسیجی تجلیل می شوند

تشریح ویژه برنامه های هفته هنر انقلاب اسلامی در ایلام/ هنرمندان بسیجی تجلیل می شوند
مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان ایلام ویژه برنامه های هفته هنر انقلاب اسلامی در استان ایلام را تشریح کرد.

به گزارشايلام بيدار، "حجت منصور بیگی"، مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام اظهار کرد: برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری هم‌زمان با هفته گرامیداشت هنر انقلاب اسلامی در این استان برگزار می‌شود.

وی، افزود: این سازمان در راستای اهداف و ترویج فرهنگ و هنر انقلابی در بین هنرمندان متعهد و انقلاب استانی و توجه ویژه آنان به هنر متعالی و انجام رسالت خویش در این زمینه برنامه‌های مشترکی با هماهنگی نهادهای فرهنگی استان اجرا خواهد کرد.

منصور بیگی، غبارروبی مزار شهدای گمنام در مرکز استان ایلام و شهرستان‌های تابعه، غبارروبی مزار امام‌زاده علی صالح (ع) با حضور هنرمندان و اصحاب هنر استان، برگزاری نمایشگاه عکس هنر انقلابی، اجرای برنامه‌های به اشترک گذاری کتاب‌های خوانده‌شده با همکاری نهاد کتابخانه‌های عمومی استان، دیدار با خانواده‌های شهدای هنرمندان با مشارکت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و تجلیل از هنرمندان پیشکسوت استان از برنامه‌های این هفته خواهد بود.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان ایلام، تصریح کرد: هنرمندان نقش مهمی در راستای ترویج فرهنگ و هنر اسلامی و تولید آثار فاخر هنری دارند که این امر بهترین راه و ابزار در راستای ترویج فرهنگ دینی و ارزش‌های اسلامی و انتقال آن به نسل جوان با بهره‌گیری از قالب‌های هنری است.

وی، بیان کرد: سازمان بسیج هنرمندان استان ایلام مصمم است فعالیت‌های سال جدید را جدیت بیشتر در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در سال حمایت از کالای ایرانی و تدوین اقتصاد مقاومتی در حوزه هنر در پیش گیرد.

منصور بیگی، یادآور شد: همان‌طور که رهبر فرزانه انقلاب می‌فرمایند که پيام انقلاب بايد به زبان شعر و هنر كه اصيل‏ترين و خالص‏ترين و گيراترين زبان هاست، منتقل شود، هنر انقلاب اسلامی، هنری است که در خدمت ارزش‌های دینی و انسانی باشد.

وی، در پایان خاطرنشان کرد: هم‌اکنون بیش از 2 هزار و 500 نفر از هنرمندان این استان عضو سازمان بسیج هنرمندان بوده که در قالب 10 رشته هنری و انجمن فرهنگی و هنری سازمان‌دهی شده و هم‌اکنون نیز 7 کانون بسیج هنرمندان در شهرستان‌های مختلف این استان فعالیت می‌کنند.

 

پایان پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد