سرویس: استان ایلام
کد خبر: 31814
|
23:10 - 1397/01/19
نسخه چاپی

استاندار ایلام:

۱۷۰ میلیارد تومان به بودجه ایلام افزوده شد/ پاسخ صریح سلیمانی به حاشیه های سفر وزیر کار

۱۷۰ میلیارد تومان به بودجه ایلام افزوده شد/ پاسخ صریح سلیمانی به حاشیه های سفر وزیر کار
استاندار ایلام گفت: در نتیجه رایزنی صورت گرفته ۱۷۰ میلیارد تومان به بودجه استان در سال ۹۷ افزوده شده است.

به گزارشايلام بيدار، "قاسم سلیمانی"، استاندار ایلام دشتکی عصر امروز (یکشنبه) در دیدار نوروزی با تعدادی از خبرنگاران استان اظهار کرد: پرداختن به حاشیه ها و شایعات بجز اینکه فرصت خدمتگذاری را از مسئولان گرفته و آرامش را از فضای استان می گیرد، سودی ندارد.

وی افزود: برخی مطالب و رفتارها به استاندار و سایر مدیران نسبت داده می شود که عاری از حقیقت بوده و مشخص نیست برخی با چه هدفی این مطالب را عنوان می کنند.
استاندار ایلام تاکید کرد: خوشبختانه فضای همدلی و تلاش برای کار جمعی در استان موج می زند و از عموم رسانه ها و خبرنگاران استان با هر نوع گرایشی انتظار داریم نیازهای اساسی و راهبردی استان را از مدیران دستگاه های اجرایی مطالبه کنند تا با کمک همدیگر بتوانیم در جهت رفع مشکلات مردم گام برداریم.
سلیمانی دشتکی با اشاره به برخی دستاوردهای تیم مدیریتی خود از ابتدای دولت دوازدهم تاکنون یادآور شد: طی 6 ماه گذشته تمام تلاش مجموعه مدیریتی استان در این راستا بود تا بتوانیم بهره بیشتری از محل اعتبارات برای اجرای پروژه ها ببریم و با وجود اینکه بودجه استان تا حدود زیادی تعیین شده بود؛ ولی با رایزنی های صورت گرفته توانستیم حدود یک هزار و 700 میلیارد ریال به بودجه ایلام اضافه کنیم.
وی اضافه کرد: بودجه اختصاصی استان از محل اربعین حذف شده بود که با تلاش انجام شده توانستیم 180 میلیارد ریال اعتبار عمرانی و 20 میلیارد ریال اعتبار جاری این بخش را زنده کنیم.
استاندار ایلام اضافه کرد: موقعیت استان بویژه در حوزه های نفت ، گاز و پتروشیمی ، آب های مرزی و همچنین اربعین باعث شده که پروژه ها از حالت استانی ویژگی ملی داشته باشند و باید بتوانیم اعتبارات ملی را برای سرعت بخشی به اجرای آنها جذب کنیم.
سلیمانی با اشاره به سفر هفته گذشته وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی به استان و بروز مباحثی مبنی بر همراهی نکردن استاندار در سفرهای شهرستانی گفت: استاندار همتراز وزیر بوده و رسم است در سفرهای شهرستانی معاون استاندار وزیر را همراهی می کند.
وی یادآور شد: انتظار می رود سفر وزرا با هماهنگی استانداری انجام گرفته و برنامه سفرهای شهرستانی نیز هدفمند باشد تا شاهد اثربخشی آنها باشیم، در جریان سفر وزیر رفاه به استان دیدارهای محدودی انجام و 2 کلنگ زنی صورت گرفت درحالیکه این برنامه ها حتی می توانست توسط مدیرکل نیز انجام شود هرچند این سفرها تاثیر مثبت خود را دارد ولی باید از ظرفیت سفر وزرا به شکل بهتری استفاده کنیم.
استاندار ایلام اظهار کرد: همزمان با این سفر بنده سفری شهرستانی به ایوان داشتم که در نتیجه مصوبات این سفر حدود 21 میلیارد تومان برای اجرای پروژه های مختلف در این شهرستان تخصیص یافت.
سلیمانی ابراز امیدواری کرد در سال جدید با تلاش مضاعف عموم دستگاه های اجرایی استان شاهد پیشرفت بیش از پیش استان بویژه از منظر فضای کسب و کار باشیم.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد