سرویس: استان ایلام
کد خبر: 31813
|
11:36 - 1397/01/19
نسخه چاپی

نماینده عالی دولت در استان:

داشتن ابلاغ ستاد انتخابات، شرط کافی مدیریت نیست/ مدیران باید با رسانه‌ها صحبت کنند

داشتن ابلاغ ستاد انتخابات، شرط کافی مدیریت نیست/ مدیران باید با رسانه‌ها صحبت کنند
استاندار ایلام گفت: داشتن ابلاغ ستاد انتخابات، شرط کافی مدیریت نیست.

به گزارشايلام بيدار، "قاسم سلیمانی"، استاندار ایلام صبح امروز (یکشنبه) در دیدار با مدیران دستگاه‌های اجرایی استان ایلام اظهار داشت: احترام به جایگاه خانواده شهداء باید سرلوحه کاری همه مدیران باشد. نظام بدهکار خانواده شهداء است.

نماینده عالی دولت در استان ایلام با اشاره به وظایف خطیر مدیران گفت: مدیران منتظر بخشنامه و دستورالعمل نمانند. مدیران به جای انفعال، پویا باشند، دستگاه‌های اجرایی اختلاف فی مابین خود را از طریق هیات حل اختلاف حل و فصل کنند.

وی ادامه داد: مدیران باید با رسانه‌ها صحبت کرده و عملکرد دولت را بیان کنند. تنها راه موفقیت وحدت و همدلی در درون نظام و تعامل و همراهی با مردم است. مدیران باید با نمایندگان مردم و ائمه جمعه وحدت حداکثری با شرح وظایف درست داشته باشند.

این مسؤول اضافه کرد: مدیر باید مجری برنامه‌های دولت باشد. افراد مخالف برنامه‌های دولت نمی‌توانند مدیر دولت باشند. داشتن ابلاغ ستاد انتخابات، شرط کافی مدیریت نیست. مدیر باید توانمند باشد، با مدیرانی که بدون هماهنگی استاندار منصوب شوند همکاری نمی‌کنم. با جهاد دانشگاهی، دانشگاه آزاد اسلامی و حج و زیارت همکاری نمی‌کنم.

سلیمانی تصریح کرد: مدیران استانی با مسولین ملی در تمام سطوح مذاکره و امورات استان را پیگیری کنند. با استفاده درست از تسهیلات اشتعالزا می‌توانیم تحولی در زمینه اشتغال استان ایلام بوجود آوریم. دستگاه‌های اجرایی آموزش نیروی انسانی را با جدیت دنبال کنند. دستگاه‌های اجرایی پرداخت‌ها به پرسنل را با دست و دل بازی و عادلانه انجام دهند. اعتبارات پژوهشی متمرکز شده‌ و به دستگاهی پرداخت می‌شود که پژوهش انجام دهد.

نماینده عالی دولت در استان ایلام گفت: مسایل قومی در استان بر کارآمدی و مسایل سیاسی برتری دارد که باید اصلاح شود، از دستگاه‌های تامین امنیت در استان تشکر می‌کنم. امنیت بستر توسعه است. فرصت های سرمایه گذاری در استان بسیار زیاد است که باید این بستر از سوی مدیران بالفعل شود.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد