سرویس: استان ایلام
کد خبر: 31810
|
08:25 - 1397/01/19
نسخه چاپی

در ایام نوروز صورت گرفت؛

بازدید 220 هزار نفر از مناطق گردشگری دهلران

بازدید 220 هزار نفر از مناطق گردشگری دهلران
رئیس اداره میراث فرهنگی دهلران از بازدید ۲۲۰ هزار نفر از جاذبه های تاریخی، فرهنگی، طبیعی، مذهبی و دست ساز شهرستان در ایام نوروز خبر داد.

به گزارشايلام بيدار به نقل از نسیم دهلران، "فرج فاضلی" رئیس اداره میراث فرهنگی و دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان دهلران در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: اقامت نوروزی در شهرستان دهلران شامل هتل، مهمانپذیرها، اقامتگاه های بومگردی، زائرسراها، خانه عالم ها، خانه مسافرها، کانکس ها، چادرهای حاشیه پارکها، بلوارها، مدارس، مهمانسراهای ادارات، خوابگاه های دانشجویی، سالن های ورزشی و..‌. می باشند.

وی افزود در ایام نوروز از تاریخ ۲۷ اسفند ماه ۹۶ لغایت ۱۷ فروردین ۹۷ تعداد 80 هزار و 576 نفر به عنوان مسافر نوروزی در شهرستان دهلران اسکان نمودند.
رئیس اداره میراث فرهنگی و دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان دهلران تصریح نمود: این میزان نسبت به سال گذشته رشد نسبتاً خوبی داشته است.
وی عنوان کرد: با توجه به آب و هوای بسیار مطلوب بخشهای سراب میمه و زرین آباد حجم اقامت در مراکز این دو بخش نسبت به مرکز شهرستان بیشتر بوده است.
فاضلی بیان نمود: در این مدت از مراکز اقامتی، پذیرایی، رستوران های بین راهی، دفاتر مسافرتی گردشگری و... 137 مورد بازدید نظارتی انجام شده است که بعضی از این بازدیدها با توجه به تماس گردشگران صورت گرفت.
وی ابراز نمود: در ایام نوروز در مجموع از جاذبه های تاریخی، فرهنگی، طبیعی، مذهبی و دست ساز بیش از ۲۲۰ هزار نفر بازدید کرده اند.
رئیس اداره میراث فرهنگی و دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان دهلران گفت: امامزاده سید ناصرالدین، امامزاده ابراهیم قتال و آبگرم دهلران‌ از اماکنی بودند که بیشترین‌ بازدیدها را در قالب تور و انفرادی به خود اختصاص دادند.
وی به دیگر برنامه ها در ایام نوروز اشاره نمود و افزود: برگزاری برنامه شاد و مفرح نوروزگاه در سطح شهرستان از مهمترین برنامه های امسال سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور بود.
فاضلی ادامه داد: اداره میراث فرهنگی شهرستان دهلران در شهر های دهلران، پهله، موسیان و سراب میمه این برنامه را با توجه به رسم و رسومات محلی برگزار کرد که خوشبختانه هم مورد استقبال و رضایت گردشگران و همشهریان قرار گرفت.
وی تصریح نمود: برپایی ایستگاه اطلاع رسانی و معرفی جاذبه های گردشگری، برپایی سیاه چادر در 5 نقطه شهرستان و پخت نان ساجی، چزنک، نمایشگاه صنایع دستی در پارک اناران، نصب بنر خیرمقدم و معرفی جاذبه های شهرستان، توزیع اقلام، بازدید روزانه از اماکن اقامتی و پذیرایی شهرستان و پاسخگویی به سؤالات و نیازهای گردشگران از مهمترین اقداماتی بود که در ایام نوروز انجام شد.
رئیس اداره میراث فرهنگی و دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان دهلران گفت: به عنوان دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر از همکاری اعضای محترم ستاد بخصوص دستورات ویژه فرماندار محترم مبنی بر پیگیری مشکلات گردشگران نهایت سپاسگزاری دارم.
وی عنوان کرد: در پایان‌ هرگونه انتقاد، پیشنهاد و راهکار را با جان و دل میپذیرم و خواهشمندیم نظرات خودتان را به شماره 09183459371 پیامک نمایید.
 
 
انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب