سرویس: استان ایلام
کد خبر: 31770
|
11:32 - 1397/01/15
نسخه چاپی

رئیس مجمع نمایندگان استان ایلام مطرح کرد؛

پیشنهاد بودجه عمرانی 460 میلیارد تومانی برای استان

پیشنهاد بودجه عمرانی 460 میلیارد تومانی برای استان
رئیس مجمع نمایندگان استان ایلام از پیشنهاد بودجه عمرانی 460 میلیارد تومانی برای استان ایلام خبر داد.

به گزارشايلام بيدار، "شادمهر کاظم‌زاده"، رئیس مجمع نمایندگان استان ایلام اظهار داشت: مهم‌ترین دغدغه‌های مردم و مطالبات مردم استان ایلام در بحث آب و خاک و کشاورزی و نفت و گاز مد نظر نمایندگان مردم استان ایلام در مجلس شورای اسلامی است.

نماینده مردم دهلران، آبدانان، دره‌شهر و بدره در مجلس شورای اسلامی گفت: استفاده از صنعت و فرصت مرزهای استان ایلام با کشور عراق به عنوان یک اولویت اساسی در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: نمایندگان استان ایلام با اشراف بر ظرفیت و استعدادهای شهرستان‌های مختلف استان ایلام در تلاش برای رفع مشکلات این مناطق بوده و در این راستا نیز تدابیر لازم اندیشیده شده است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: تکمیل زیرساخت‌ها و استفاده از ظرفیت گردشگری و میراث فرهنگی استان ایلام نیز مد نظر نمایندگان مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی بوده است.

کاظم‌زاده تصریح کرد: نمایندگان با پیگیری موضوعات مهم استان ایلام و همچنین با تفاهم و تعامل با مسؤولان اجرایی در تلاش برای توسعه و پیشرفت همه جانبه استان ایلام بوده و در این راه نیز توفیقاتی حاصل شده است.

460 میلیارد تومان برای بودجه عمرانی استان ایلام در سال 97 پیشنهاد شده بود

نماینده مردم دهلران، آبدانان، دره‌شهر و بدره در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ویژگی‌های بودجه سال 97 استان ایلام گفت: 460 میلیارد تومان برای بودجه عمرانی استان ایلام در سال 97 پیشنهاد شده بود.

وی ادامه داد: این میزان اعتبار در قالب پیشنهاد در لایحه بودجه گنجانده شده بود و خروجی آن نردیک به 115 میلیارد تومان دیگر برای استان ایلام لخاظ شده است.

بودجه اربعین خاص استان ایلام در ردیف بودجه قرار گرفت

نماینده مردم دهلران، آبدانان، دره‌شهر و بدره در مجلس شورای اسلامی گفت: ردیف بودجه‌ای اربعین که ابتدا به صورت کلی دیده شده بود امروز به خاص استان ایلام تعریف شده و بخشی و نزدیک 50 درصد از این اعتبار 20 میلیارد تومانی هزینه‌ای در نظر گرفته شده است.

کاظم‌زاده تصریح کرد: 50 درصد مابقی اعتار نیز برای اجرای کارهای عمرانی مد نظر قرار گرفته شده است که باید سغی شود در راستای زیرساخت‌های اربعین در استان ایلام هزینه شود.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد