سرویس: استان ایلام
کد خبر: 31764
|
08:18 - 1397/01/15
نسخه چاپی

در گفتگو با ایلام بیدار عنوان شد؛

تکذیب شایعه دستگیری معاون سابق اطلاعات سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه

تکذیب شایعه دستگیری معاون سابق اطلاعات سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه
جانشین اطلاعات قرارگاه امنیتی امام علی(ع) گفت: بنده در حال انجام وظیفه هستم و این شایعات مضحک ناشی از عمق کینه‌ورزی دشمنان است.

"دوست‌علی آزوغ"، جانشین اطلاعات قرارگاه امنیتی امام علی(ع) امروز در گفتگو با خبرنگارایلام بیداردر خصوص خبر منتشره در رسانه های ضدانقلاب مبنی دستگیری وی توسط نهادهای قانونی کشور گفت: به‌عنوان سرباز ولایت آماده خدمت‌رسانی به مردم و میهن اسلامی هستم.

وی با تصریح بر اینکه برای دست یافتن به اهداف والای انقلاب اسلامی همواره با تمام وجود تلاش خود را به‌کار می‌گیریم، گفت: ایران اسلامی همواره با کینه‌توزی‌های دشمنان مواجه بوده است.

آزوغ دسیسه‌های شوم دشمنان را پیچیده و ناجوانمردانه عنوان کرد و متذکر شد: دشمنان در عرصه‌های مختلف با شکست مواجه شده‌اند و این به برکت تعالیم نجات‌بخش دین اسلام، هدایت‌های ولی‌فقیه، جان‌فشانی شهدای والامقام و بصیرت و انسجام ملت ایران میسر شده است.

جانشین اطلاعات قرارگاه امنیتی امام علی(ع) در پاسخ به پرسشی در مورد انتشار شایعه کانال کذاب و جیره‌خوار بیگانگان موسوم به آمدنیوز مبنی بر اتهام‌زدن به وی، گفت: بنده در حال انجام وظیفه هستم و این شایعات مضحک ناشی از عمق کینه‌ورزی دشمنان است و انتشار این دروغ‌ها، کوبیدن بر طبل رسوایی است که چهره واقعی گردانندگان این کانال و امثالهم برای مردم نمایان شده است که جیره‌خوار سرویس‌های جاسوسی دشمنان ملت ایران هستند و چنین دروغ‌هایی جز بی‌اعتباری بیشتر برای منتشرکنندگان آن، نتیجه‌ای ندارد.  

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد