سرویس: استان ایلام
کد خبر: 31722
|
08:51 - 1397/01/09
نسخه چاپی

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان خبر داد؛

اجرای طرح رالی تور ملی سفور در مناطق گردشگری ایلام

اجرای طرح رالی تور ملی سفور در مناطق گردشگری ایلام
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان از اجرای طرح رالی تور ملی سفور در مناطق گردشگری ایلام در ایام نوروز خبر داد.

به گزارشايلام بيدار، "جوریه کلانتری"، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام اظهار داشت: میراث فرهنگی استان ایلام طی سال جدید برنامه‌های مختلفی را برای توسعه گردشگری و جذب گردشگر در استان تدارک دیده است.

وی با اشاره به اینکه اقلام تبلیغاتی بین مراکز اقامتی و پذیرایی و مراکز اسکان آموزش و پرورش توزیع شده است، افزود: علاوه بر این اقلام بین پایگاه های اطلاع رسانی گردشگری در مبادی ورودی استان نیز توزیع شده است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام عنوان کرد: در تمام شهرستان‌های استان مراکز اطلاع رسانی دایر شده و اقلام تبلیغاتی شامل نقشه‌های گردشگری، جاذبه های گردشگری که تبدیل به محصول گردشگری شده‌اند و بروشورها و کلیپ‌های تبلیغاتی را در اختیار گردشگران قرار خواهند داد.

کلانتری تصریح کرد: از دیگر اقدامات میراث فرهنگی ایلام برپایی جشن نوروزی به صورت موردی در کانون جمعیتی و نقاط گردشگری استان است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام افزود: اعزام رالی تور ملی سفور با هدف ایجاد موج سفر و فضای شور و نشاط عمومی در مسیرهای گردشگری به شهرستانها و مناطق گردشگری از دیگر اقدامات میراث فرهنگی برای توسعه گردشگری در نوروز ۹۷ بوده است.

وی اضافه کرد: آمادگی کامل مراکز اقامتی، خانه مسافرها، مدارس، برای اسکان ضروری گردشگران پیش بینی شده است.

وی تصریح کرد: زمینه های مختلف گردشگری مانند طبیعت گردی، گردشگری مذهبی و تاریخی در استان وجود دارد.

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب