سرویس: استان ایلام
کد خبر: 31720
|
08:40 - 1397/01/09
نسخه چاپی

در 10 روز اخیر صورت گرفت؛

بازدید ۸۰۰ هزار نفر زائر از امامزاده‌های استان ایلام

بازدید ۸۰۰ هزار نفر زائر از امامزاده‌های استان ایلام
مدیرکل اوقاف استان ایلام، گفت: در ده روز ابتدای طرح آرامش بهاری ۸۰۰ هزار نفر زائر، از آستان امامزاده‌های استان ایلام بازدید کردند.

به گزارشايلام بيدار، حجت‌الاسلام حسن شهیدی، با اشاره به اجرای طرح آرامش بهاری در ۲۷ بقعه متبرکه استان ایلام، اظهار کرد: در اجرای این طرح برنامه‌های متنوع فرهنگی و مذهبی از تاریخ ۲۸ اسفند ۹۶ آغازشده و تا ۱۴ فروردین‌ماه، در این اماکن متبرکه اجرا خواهد شد.

 

وی، امامزادگان علی صالح (ع) و سید حسن (ع) شهرستان مهران، سید سیف‌الدین (ع) شهرستان دره شهر، سید عبدالله (ع) شهرستان ایوان، سید ناصرالدین (ع) و سیدابراهبم قتال (ع) شهرستان دهلران، سید صلاح‌الدین (ع) شهرستان آبدانان را ازجمله اماکن متبرکه اجراکننده طرح آرامش بهاری در این استان برشمرد.

 

حجت‌الاسلام شهیدی تأکید کرد: خیمه‌های معرفت در اجرای این طرح در جوار این اماکن برپا، ایستگاه‌های همه واقف باشیم پاسخگویی به مسائل شرعی، مشاوره خانواده، غرفه‌های کودک و نوجوان، اقامه نمازهای جماعت، برنامه‌ها و نمایشگاه‌های متنوع فرهنگی و مذهبی در حال برگزاری است.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام در ادامه، تصریح کرد: در ده روز ابتدای طرح آرامش بهاری ۸۰۰ هزار نفر زائر، از آستان امامزاده‌های استان ایلام بازدید کردند.

 

وی ارتقای سطح معرفتی زائران، تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی، تقویت باورهای اسلامی و آشنایی نوجوانان و جوانان با مسائل اعتقادی و مذهبی را ازجمله اهداف برپایی خیمه‌های معرفت و اعزام روحانیون و مبلغان به بقاع شاخص این استان اعلام کرد

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد