سرویس: استان ایلام
کد خبر: 31709
|
08:24 - 1397/01/08
نسخه چاپی

نسبت به مدت مشابه سال گذشته صورت گرفت؛

کاهش میزان تلفات جاده‌ای استان ایلام از شروع سفرهای نوروزی

کاهش میزان تلفات جاده‌ای استان ایلام از شروع سفرهای نوروزی
مديركل راه و شهرسازي استان ایلام از كاهش تلفات جاده‌اي استان از شروع سفرهاي نوروزي تاكنون نسبت به سال‌هاي گذشته خبر داد.

به گزارشايلام بيدار، "سید کمال‌الدین میرجعفریان"، مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام در گفتگویی اظهار داشت: آخرین وضعیت ایمنی و تردد محورهای ارتباطی استان ایلام در نشست مدیران راه و شهرسازی و دبیر کمیسیون ایمنی راه‌های  استان ایلام با مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و فرمانده پلیس راه استان ایلام بررسی شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: ضمن دیدار با فرمانده پلیس راه استان ایلام و مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به بررسی آخرین وضعیت تردد و ایمنی محورهای مختلف استان پرداخته شد.

میرجعفریان با اشاره به گزارشات فرمانده پلیس راه استان ایلام و مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از کاهش تلفات جاده‌ای استان از شروع سفرهای نوروزی تاکنون نسبت به سال‌های گذشته خبر داد.

وی ادامه داد: این مهم حاصل تفاهم و همدلی و اقدامات تمام دستگاه‌های عضو کمیسیون ایمنی راه‌ها و همچنین ارتقاء فرهنگ رانندگی است که امیدواریم با تلاش و زحمات تمام این دستگاه‌ها شاهد هیچ حادثه ای در محورها نباشیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام هدف وزارت راه و شهرسازی را سفر ایمن برای تمام هموطنان عزیز عنوان کرد و از طرف دکتر آخوندی وزیر راه و شهرسازی ضمن تبریک سال نو از زحمات همه دست اندرکاران راهداری و ایمنی و پلیس راه تقدیر کرد.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد