سرویس: سیاسی
کد خبر: 31670
|
09:07 - 1397/01/05
نسخه چاپی

پژمانفر:

متأسفانه به جوانان میدان داده نمی‌شود/ وجود تنقلات با مارک‌های خارجی روی میز برخی مدیران دولتی

متأسفانه به جوانان میدان داده نمی‌شود/ وجود تنقلات با مارک‌های خارجی روی میز برخی مدیران دولتی
نماینده مردم مشهد در مجلس گفت: وقتی جوانان را برای ارائه پروژه‌هایشان در حوزه‌های مختلف به دستگاه‌های ذیربط معرفی می‌کنیم بعضاً شاهد به سرقت رفتن پروژه‌های آنان و ارائه آن به نام فرد دیگری هستیم.

به گزارشايلام بيدار،حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب بر حمایت از تولید ملی، گفت: مشکل اصلی در کشور ما در بحث حمایت از تولید ملی ضعف اراده‌هاست و به ویژه مسئولین اجرایی ما اعتماد به نفس ندارند و به محض اینکه یک پیام خارجی را می‌بینند دچار ضعف در خودباوری‌شان می‌شوند و دست و پایشان را گم می‌کنند.

وی ادامه داد: از سوی دیگر مسئولین ما به ظرفیت‌های داخلی کشور توجهی ندارند و این در حالی است که ظرفیت داخل کشور ما، ظرفیت بسیار بالایی است به ویژه نیروهای جوان، بااستعداد و باانگیزه که امروز بسیاری از ظرفیت‌ها را شکوفا می‌کنند.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: متأسفانه جوانان ما با وجود این انگیزه‌ها و اراده‌ها نه تنها حمایت نمی‌شوند بلکه سرکوب هم می‌شوند و مکرر این جوانان به ما مراجعه دارند و طرح‌ها و پروژه‌های متعددی دارند و ارائه می‌دهند که می‌تواند این طرح‌ها و پروژه‌ها مسأله و مشکلی را از مسائل و مشکلات کشور حل کند و زمانی که ما این جوانان را به دستگاه‌های ذیربط معرفی می‌کنیم شاهد هستیم که نه تنها برخورد مناسبی با این جوانان صورت نمی‌گیرد بلکه بعضاً طرح‌ها و پروژه‌های آنها به سرقت می‌رود و به نام شخص دیگری ارائه می‌شود. 

پژمانفر خاطرنشان کرد: متأسفانه به جوانان ما میدان داده نمی‌شود و این یک مسأله جدی است که باید مورد توجه قرار گیرد و به آن پرداخته شود.

وی افزود: امروز متأسفانه حتی تنقلاتی که بر روی میز بعضی از مدیران دستگاه اجرایی و همچنین وزرا قرار دارد مارک خارجی دارد و ما شاهد استفاده شکلات‌هایی با مارک خارجی و آب معدنی‌های فرانسوی توسط این افراد هستیم که با شأن یک فردی که زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران زندگی می‌کند نیست.

سخنگوی فراکسیون روحانیت مجلس در پایان گفت: بیشترین فساد در عدم خرید کالاهای ایرانی از ناحیه مسئولین دولتی و دستگاه‌های شبه دولتی همچون شهرداری‌ها و سایر نهادهای عمومی است.

 

انتهای پیام/الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد