سرویس: استان ایلام
کد خبر: 30642
|
07:27 - 1396/10/13
نسخه چاپی

نماینده سابق ایلام در مجلس شورای اسلامی:

لزوم هوشیاری مردم در برابر فریب بیگانگان/دولت به معیشت مردم نگاه ویژه ای داشته باشد

لزوم هوشیاری مردم در برابر فریب بیگانگان/دولت به معیشت مردم نگاه ویژه ای داشته باشد
نماینده سابق استان ایلام در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: دولت به وضعیت اشتغال و معیشت مردم و همچنین جلوگیری از گرانی اقدام و توجه ویژه کند.

به گزارشايلام بيدار به نقل از ایلام پویا،"سید محمد حائری" نماینده سابق استان ایلام در مجلس شورای اسلامی ، ضمن محکومیت اعتراضات خشونت آمیز مردمی گفت:حرکات اخیر به بهانه گرانی و مشکلات معشیتی اقدامی غیر قانونی است.

وی با بیان محکومیت اجتماعات منجر به خشونت و درگیری اظهار کرد: آمریکا و اسرائیل و کشورهای حقیر حاشیه خلیج فارس از جمله عربستان منتظر ضربه به ارکان جمهوری اسلامی ایران هستند و لازم است مردم با هوشیاری فریب وعده ها و حمایت های یک شبه آمریکا را نخورند.
حائری با تاکید بر اتحاد ملت ایران و خصوصا مردم استان ایلام گفت: مقاومت مردم در جنگ مثال زدنی است و واجب است مردم فریب بیگانگان را نخورند و اقتدار و عظمت 2500 ساله ایرانی خدشه دار نشود.
این نماینده سابق مردم استان ایلام در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: لازم است دولت به وضعیت اشتغال و معیشت مردم و همچنین جلوگیری از گرانی اقدام و توجه ویژه کند.
وی با اشاره به ابلاغ بودجه سال97 به مجلس گفت: لازم است دولت توجهی ویژه به استان مرز نشین ایلام و وضعیت اشتغال و ایجاد فرصت های شغلی داشته باشد.
حائری با اشاره به برگزاری راهپیمایی مردمی در دفاع از نظام و ارزش های انقلاب در روز چهارشنبه گفت: دعوت می شود تا عموم مردم دراین راهپیمایی شرکت داشته باشند و از استقلال و آزادی ایران حمایت کرده و به استکبار جهانی ثابت کنند ملت ایران اجازه ورود و دخالت بیگانگان در استقلال و امنیت ایران را نمی دهند.


انتهای پیام/الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد