سرویس: استان ایلام
کد خبر: 30617
|
08:18 - 1396/10/12
نسخه چاپی

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی:

نا امن کردن فضای کشور هدف اصلی دشمنان نظام/ مطالبه گری حق مردم است

نا امن کردن فضای کشور هدف اصلی دشمنان نظام/ مطالبه گری حق مردم است
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی گفت: دشمن می خواهد با هجمه تبلیغاتی به دنیا نشان دهد که انقلاب ایران ناکارآمد است و مقبولیت سیاسی و مردمی ندارد و مانند باقی کشور های دنیا ناامن است.

به گزارشايلام بيدار به نقل از ایلام رصد،حجت الاسلام "غلامرضاغیاثی" عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایلام، در خصوص جریانات اخیری که در استان ایلام رخ داد،  گفت: ماهیت انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی به گونه ای است که در تقارن جدی با سیاست قدرت های جهانی است و علاوه بر اینکه این قدرت ها منافع تاریخی خود را با موجودیت نظام جمهوری اسلامی از دست داده اند اصول سیاستها و منافع انها در منطقه با نظام ما در تقابل است. 

وی اظهار کرد : قدرت های جهانی از تمام فرصت ها برای خود استفاده میکنند که یکی ازهمین فرصت ها که از آن بهره برداری های مفیدی کرده اند احساس جو ناامیدی و ایجاد اعتراضات داخلی و اعتراض به مبانی انقلاب بوده است.

حجت الاسلام غیاثی افزود : آنها اخیرا معتقدند که بایستی مستقیما مردم را به خیابان آورند و درصدد هستند به بهانه اقتصاد و مشکلات مالی مردم به مقاصد خود برسند.

این عضو هیئت علمی دانشگاه با بیان اینکه مردم حق دارند مطالبات بحق خود را پیگیری کنند، تصریح کرد : با توجا به اینکه تمام این اجتماعات مردم نیستند و در کنارشان منافقین نیز برای بهره برداری خود حضور دارند لذا نباید فرصت را برای آنان فراهم کرد.

حجت الاسلام غیاثی خاطرنشان کرد: دشمن با هجمه تبلیغاتی به دنیا نشان می دهند که انقلاب ایران ناکارآمد است و مقبولیت سیاسی و مردمی ندارد و ایران اسلامی نیز مانند باقی کشور های دنیا ناامن است.

وی با اشاره به این مسئله که این وقایع به دستمایه ای برای دشمنان مبدل می شود، یادآور شد:  تجربه نشان داده که دشمن تاکنون هیچگاه نتوانسته به هدف خود که همانا متوقف کردن حرکت پیشرفت انقلاب است،  برسد.

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی اضافه کرد: رابطه عاطفی و اعتقادی مردم با ولایت فقیه و رهبر انقلاب یک عامل بسیار قدرتمند است که با چنین هجمه های ناقص و ناتمام نخواهد ماند.

وی گفت:  ملت بصیر ایران میداندکه مشکلات اقتصادی و مالی که وجود دارد منجر به زیر سوال رفتن نظام نمی شود،اگر تعدادی اشوبگر این چنین به منافع مردم ضربه می زنند یا به صورت ناخواسته است، یا از روی عدم آگاهی و یا طراحی شده از جانب دشمنان  وارد این عرصه ها می شوند قطعا نتایجی در پی نخواهد داشت.

حجت الاسلام غیاثی تأکید کرد: امروزه جامعه ما به خوبی می داند که اگر اشتباه و عمل ناصوابی در سطوح مختلف مدیریتی و اجرائی پیش می آید عملکرد مجریان است و نباید ان را به اصل نظام و سیاست های راهبردی آن منتسب کرد.

 

انتهای پیام/الف

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب