سرویس: استان ایلام
کد خبر: 30580
|
13:29 - 1396/10/09
نسخه چاپی

گزارش تصویری؛

حضور گسترده مردم استان ایلام در راهپیمایی 9 دی

حضور گسترده مردم استان ایلام در راهپیمایی 9 دی
همزمان با سراسر کشور اجتماع با شکوه مردم استان ایلام در سالروز حماسه 9 دی برگزار شد.

به گزارش ايلام بيدار ،همزمان با سراسر کشور اجتماع با شکوه مردم استان ایلام در سالروز حماسه 9 دی برگزار شد.

ایلام

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ایوان

مراسم 9دیماه روز بصیرت همزمان با سراسر کشور وبا حضور گسترده مردم شهرستان ایوان در مسجد امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد.

 

 

 

 

ملکشاهی

 به مناسبت سالروز حماسه 9 دی روز میثاق امت با ولایت و روز تجلی خروش ملت عاشورایی ایران، همایش بصیرت ولایت شهادت و یادواره شهدای زن شهرستان ملکشاهی با حضور گسترده اقشار مختلف بسیجیان و مردم شهرستان برگزار شد.

این مراسم با سخنرانی دکتر صلاح الدین غلامی و پخش کلیپ با موضوع فتنه برگزار گردید.

در این مراسم، بسیجیان و مردم ملکشاهی با در دست گرفتن عکس مقام معظم رهبری و فرماندهان جبهه مقاومت با آرمان ولایت و انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند و با سردادن شعارهای ضد استکباری انزجار خود از استکبار و فتنه گران را اعلام نمودند.

شعارهای بسیجیان ملکشاهی در حماسه 9 دی؛ لبیک یا خامنه ای لبیک یا حسین است، ای رهبر آزاده آماده ایم آماده ، خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست ، خواص بی بصیرت مایه ننگ ملت، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس، مرگ بر فتنه گر و... بود.

 

 

 

 

 

سیروان

امروز و پس از گذشت چندین سال از حماسه باشکوه مردم ایران در 9 دی سال 88 مردم ولایتمدار و غیرتمند شهرستان سیروان بار دیگر با آرمان های انقلاب تجدید پیمان کردند.

اقشار مختلف مردم سیروان صبح امروز با حضور در مراسم‌ گرامیداشت سالروز حماسه تاریخی 9 دی بار دیگر ثابت کردند که برای دفاع از نظام و آرمان‌های انقلاب در صحنه حاضر هستند.

مردم شهید پرور و انقلابی این شهرستان با حضور گسترده در این مراسم بار دیگر حمایت همه جانبه خود را از ولایت اثبات کردند و نشان دادند وحدت و بصیرت در این شهرستان روز به روز نمود بیشتری پیدا می‌کند.

مردم در کنار خانواده معظم شهدا و ایثارگران و مسئولان با سردادن شعارهای مختلف اقدامات فتنه‌گران و دشمنان نظام در 88 را محکوم کردند و اعلام داشتند که هرگز اجازه تکرار حوادث سال 88 را به بدخواهان نظام نمی‌دهند.

در این مراسم‌ اقشار مختلف مردم با سردادن شعارهایی از جمله "مرگ بر فتنه‌گر، مرگ بر ضد ولایت‌فقیه، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس" فتنه‌گران داخلی و خارجی را محکوم کردند.

 
 
 

 دره شهر

در هشتمین سالگرد حماسه ماندگار یوم‌الله نهم دی‌ماه با حضور اقشار مختلف مردم متدین و انقلابی شهرستان دره شهر صبح امروز در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد.

این درحالی بود که به دلیل ازدحام جمعیت تعداد زیادی از مردم در محوطه بیرونی مسجد جامع تجمع کرده بودند.

برخی از مردم ولایتمدار دره شهر نیز از دو ساعت قبل از برگزاری مراسم در مسجد جامع این شهر حضور پیدا کردند.

حضور فرماندار دره شهر پس از منع چهارساله فرمانداران در این مراسم از از مساول جالب این بزرگداشت بود.

درمیان شرکت کنندگان در این مراسم تعداد زیادی از چهره های اصلاح طلب نیز حضور داشتند.

این تجمع باشکوه که با هدف بزرگداشت زیبنده این روز الهی و تاریخی و با حضور کلیه اقشار اعم از روحانیون و طلاب حوزه‌های علمیه، اصناف و بازاریان، مدیران ادارات و سازمان‌های دولتی، دانش‌آموزان و معلمان مدارس، دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ها و کلیه اقشار انقلابی این شهرستان برگزار شد.

پخش کلیپ، قرائت قران، همخوانی حاضران، قرائت شعر، سود، قرائت بیانیه از برنامه های این مراسم بود.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
انتهایی پیام/الف

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد