سرویس: اجتماعی
کد خبر: 30556
|
17:42 - 1396/10/07
نسخه چاپی

رئیس قوه قضاییه در پایان سفر خود به ایلام تاکید کرد؛

مطرح شدن ویژگی های ممتاز سرمایه گذاری در ایلام در نشست سران قوا

مطرح شدن ویژگی های ممتاز سرمایه گذاری در ایلام در نشست سران قوا
رئیس قوه قضائیه گفت: ویژگی ممتاز استان ایلام را در نشست سران قوا به منظور گره گشایی از مشکلات مردم مطرح خواهم کرد.

به گزارشايلام بيدار،آیت ‌الله صادق آملی لاریجانی عصر پنجشنبه در پایان سفر 2 روزه خود به استان ایلام به تشریح دستاوردهای این سفر به همراه معاونان و روسای دستگاهای زیرمجموعه این قوه پرداخت.

وی افزود: مهم ترین هدف از این سفر شناخت بیشتر از فعالیت های قضایی در این استان و بررسی نارسایی ها و مشکلات موجود بود.
رئیس دستگاه قضا تاکید کرد: مجموعه ای از معاونان و روسای دستگاه های زیرمجموعه قوه قضاییه نیز در این سفر حضور داشتند که هر کدام به نمایندگی در یکی از شهرستان ها حضور پیدا کرده تا بطور میدانی مشکلات و نارسایی ها را رصد و برای حل کردن آنها چاره جویی کنند.
آیت الله آملی لاریجانی اضافه کرد: در جلسه مسئولان قضایی در ایلام نیز پس از بررسی وضعیت مناطق مختلف اعتبار مناسبی برای تقویت زیرساخت و امکانات مورد نیاز تخصیص داده شده که نویدبخش آینده ای روشن برای حوزه قضایی استان است.
وی یادآور شد: همچنین در این سفر 2 روزه دیدارهایی با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران ، نخبگان و اعضای هیات علمی دانشگاه ها ، روحانیون داشته و ضمن حضور در شورای اداری نقطه نظرات مسئولان دستگاه های مختلف برای توسعه همه جانبه استان احصاء شد.
رئیس قوه قضاییه ویژگی های ایلام را از نظر داشتن منابع زیرزمینی و آب و خاک ممتاز برشمرد و گفت: امیدواریم در نشست سران قوا بتوانیم برای بهبود وضعیت اقتصادی و فضای کسب و کار در استان تصمیمات مناسبی اتخاذ شود.
آیت الله آملی لاریجانی با تمجید از نقش مردم ایلام در دوران دفاع مقدس گفت: مسئولان ایلام در طول تاریخ و به خصوص ایام دفاع‌ مقدس، نمادی از شجاعت و غیرت بوده و امروز شایسته هرگونه خدمت رسانی از سوی مسئولان هستند.

وی در پایان سفر خود فرودگاه شهدای ایلام را به مقصد تهران ترک کرد.

 

انتهای پیام/ش

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب