سرویس: سیاسی
کد خبر: 30533
|
09:59 - 1396/10/06
نسخه چاپی

مهدی جهانگیری برای امضاها تحت‌الحفظ به دفتر فرشته می‌رود!

مهدی جهانگیری برای امضاها تحت‌الحفظ به دفتر فرشته می‌رود!
یک منبع آگاه گفت: با توجه به مسئولیت‌های بالای اقتصادی مهدی جهانگیری و معلق ماندن بسیاری از امور به سبب بازداشت وی، این تصمیم گرفته شد که تحت الحفظ به محل کار خود برود و اوراقی که لازم است با امضای ایشان باشد، اعم از صورتجلسات و چک‌ها را امضا کند و برخی امورات دیگر را انجام دهد.

به گزارشايلام بيدار،یک منبع آگاه در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، در خصوص خبر آزادی مهدی جهانگیری گفت: ایشان چند روز است برای انجام برخی امور به صورت تحت الحفظ به دفتر کار خود در خیابان فرشته می‌رود و بعد از اتمام کار دوباره با ماموران امنیتی به محل بازداشت خود منتقل می‌شود.

 وی ادامه داد: این که می‌گویند ایشان با کاهش برخی محدودیت‌ها آزاد شده‌ یا می‌تواند به خانه خود برود، صحت ندارد. با توجه به مسئولیت‌های بالای اقتصادی مهدی جهانگیری و معلق ماندن بسیاری از امور به سبب بازداشت وی، این تصمیم گرفته شد که تحت الحفظ به محل کار خود برود و اوراقی که لازم است با امضای ایشان باشد، اعم از صورتجلسات و چک‌ها را امضا کند و برخی امورات دیگر را انجام دهد.

 این منبع آگاه در خصوص حامد واحدی دیگر متهم این پرونده و خزانه‌دار اتاق بازرگانی تهران گفت: ایشان نیز همچنان در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات ادامه دارد.

انتهای پیام/الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد