سرویس: استان ایلام
کد خبر: 30521
|
18:37 - 1396/10/05
نسخه چاپی

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام:

مجلس اسامی نمایندگان مخالف "اعلام قدس به عنوان پایتخت همیشگی فلسطین" را معرفی کند

مجلس اسامی نمایندگان مخالف "اعلام قدس به عنوان پایتخت همیشگی فلسطین" را معرفی کند
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت:رئیس مجلس شورای اسلامی برای روشن شدن اذهان عمومی اسامی نمایندگان مخالف "اعلام قدس به عنوان پایتخت همیشگی فلسطین" را معرفی کند.

به گزارشايلام بيدار،«سردار سید صادق حسینی» فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع)استان ایلام در همایش "بانوان مسلمان،خادمین حریم زینبی" که در محل هتل لاله شهر ایلام برگزار شد، گفت: اگر امروز مردان این مرز و بوم در دفاع از کیان اسلام سرآمد عالم شده اند از پشتوانه و حمایت و صبر و تحمل بانوان این دیار است.

وی افزود: زنان و همسران مدافع حرم و شهدای گرانقدر این سرزمین در اجرو پاداش معنوی و اخروی رزمندگانی که در جهاد فی سبیل الله حضور داشتند و افتخار آفریدند سهیم خواهند بود.
سردارحسینی اظهار داشت:یکی از برگه های زرین از شجاعت و از خودگذشتگی و مردانگی ایلامی ها،حضور جوانان ایلام در محور مقامت و مبارزه با داعش بوده است.
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع)استان بیان کرد: با وجود حمایت کل جهان از گروهک تکفیری داعش، فتح و پیروزی به جبهه اسلام بازگشت و محور مقاومت در مقابل آمریکا و صهیونیسم پیروز شد.
وی خاطرنشان کرد: حادثه سوریه به وقوع پیوست تا ارتش جهان اسلام تحقق پیدا کند و مدافعان حرم در نقاط جهان، تغییر موازنه قدرت به نفع جهان اسلام را رقم بزنند.
سردار حسینی با خدا بودن را رمز جهانی شدن مدافعان حرم دانست و گفت: آمریکا همواره در صدد ایجاد شکاف در جبهه اسلام است، از این رو در آستانه پیروزی بر داعش به طرح همه پرسی در اقلیم کردستان دست زد و اخیرا هم انتقال پایتخت رژیم جعلی اسرائیل به قدس را مطرح کرده است که با مخالفت همه جهان اسلام مواجه شد.

وی با اشاره به تصویب طرح "اعلام قدس به عنوان پایتخت همیشگی فلسطین" در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت:این طرح با 187 رای موافق در مجلس به تصویب رسید اما متاسفانه برخی از نمایندگان که تعداد آنها 15 نفر بوده با آن مخالفت کرده اند که جای تاسف دارد.

سردار حسینی تاکید کرد:ازهیات رئیسه مجلس و شخص اقای لاریجانی رئیس مجلس شورای می خواهیم تا اسامی این نمایندگان را برای روشن شدن اذهان عمومی منتشر کند.

در پایان این همایش از خانواده شهید"حشمت سهرابی" تنها شهید مدافع حرم استان ایلام تجلیل به عمل آمد.

 

انتهای پیام/ش

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد