سرویس: استان ایلام
کد خبر: 30506
|
09:12 - 1396/10/05
نسخه چاپی

فرمانده سپاه ناحیه ایلام:

مردم ایلام نهم دی به نظام سلطه سیلی محکمی خواهند زد

مردم ایلام نهم دی به نظام سلطه سیلی محکمی خواهند زد
فرمانده سپاه ناحیه ایلام گفت: مردم غیورایلام همزمان باسراسر کشور درروز ۹دی به نظام سلطه سیلی محکمی خواهند زد و به دنیا اعلام خواهد کرد که با ولایت تا شهادت رهسپار خواهند بود.

به گزارشايلام بيدار به نقل از ایلام پویا،" فولادی" فرمانده سپاه ناحیه ایلام در آستانه حماسه ۹ دی گفت: این مراسم هر ساله به صورت گسترده و با شکوه خاصی برگزار می شود.

فولادی اظهار کرد: هر تعداد روزی که از سخنرانی حماسی خرداد ماه مقام معظم رهبری گذشت، فتنه گران و سران فتنه بیش از گذشته رسوا شدند.

وی افزود: مردم انقلابی و مومن ایران اسلامی حماسه گرامیداشت ۹ دی را امسال به صورت ویژه برگزار خواهند کرد.

فرمانده سپاه ناحیه ایلام تصریح کرد: مردم ایران اسلامی هیچگاه حوادث فتنه ۸۸ و هتک حرمت عزاداران و پرچم حضرت سید الشهدا(ع) را فراموش نخواهند کرد.

فولادی گفت: متاسفانه تعدادی از دولتمردان از گفتن کلمه فتنه خودداری می کنند و یا در مراسمات مربوط به ۹ دی حضور پیدا نمی کنند و ما اعلام می کنیم همه مسئولین نظام از بالاترین تا پائین ترین رده باید نسبت به فتنه ۸۸ اعلام موضع نمایند و آن را  محکوم نمایند و در غیر اینصورت اگر از معاندین نظام  نباشند همگام و همراه با فتنه گران هستند.

فرمانده سپاه ناحیه ایلام عنوان کرد: همه اقشار و آحاد ملت ایران در روز ۹ دی به فضل الهی حضور حداکثری خواهند داشت و دشمنان قسم خورده این آب و خاک را برای چندمین بار رسوا می کنند.

فولادی ابراز کرد: مردم غیور و انقلابی ایلام همزمان با سراسر کشور در روز ۹ دی به نظام سلطه سیلی محکمی خواهند زد و به دنیا اعلام خواهد کرد که با ولایت تا شهادت رهسپار خواهند بود.

فرمانده سپاه ناحیه ایلام اذعان کرد: برخی متأسفانه هنوز حصر را مشکل اصلی ملت می دانند در صورتی که باید به آنها گفت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با رافت اسلامی با فتنه گران برخورد کرد و حصری در کار نیست، چراکه فتنه گران از بهترین امکانات برخوردار بوده و ملاقات های خود را نیز با خانواده ها و دوستان نزدیک خود دارند.

وی افزود: امروز متاسفانه برخی در تشخیص اولویت های جامعه دچار خطای راهبردی می شوند و به فکر رفع مشکلات اساسی مردم نیستند.

فرمانده سپاه ناحیه ایلام تصریح کرد: برای رفع این مشکلات باید نگاه به توان داخلی داشت نه به کسانی که در سال ۸۸ کمر به براندازی نظام بستند.

فولادی خاطر نشان کرد: مردم در روز ۹ دی بصیرت خود را نشان دادند و شورش اشرافیت بر علیه مردم سالاری دینی شکست خورد و مردم عشق و ارادت حقیقی خود به ولایت را به نمایش جهانیان گذاشتند.

 

انتهای پیام/الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد