سرویس: استان ایلام
کد خبر: 30289
|
12:02 - 1396/09/21
نسخه چاپی

اختضاصی ایلام بیدار؛

منتفی شدن گزینه های شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان برای فرمانداری مهران

منتفی شدن گزینه های شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان برای فرمانداری مهران
با ابلاغیه جدید سلیمانی دشتکی عملا هفت گزینه شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان استان برای تصدی فرمانداری مهران بخت خود را برای کسب این کرسی از دست دادند.

به گزارشايلام بيدار، به دنبال معرفی هفت گزینه شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان استان برای تصدی فرمانداری مهران به استاندار ایلام، با ابلاغیه جدید سلیمانی دشتکی عملا این گزینه ها بخت خود را برای کسب کرسی فرمانداری این شهرستان از دست دادند.

شورای سیاستگذاری طی نامه ای هفت گزینه خود را با نام های عبدالصاحب ناصری ، مجید زرگوشی ، ایرج فرجی ، حسین اعتقادی ، عبدالستارکرمی ، قدرت آرمی و رحیم خدارحمی به سلیمانی دشتکی استاندار ایلام معرفی کرد و تلاش بسیار زیادی کرد تا عبدالصاحب ناصری را به عنوان بخت اول خود به فرمانداری مهران برساند
اما دستور و بخشنامه جدید استاندار ایلام مبنی بر پایان ماموریت فرماندارن ، معاونین فرماندار و بخشدارانی که به وزارت کشور مامور شده اند عملا راه را برای گزینه های شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان بست.
استاندار ایلام در بخشنامه خود تاکید کرده است که کلیه انتصابات خود را از نیروهای بدنه وزارت کشور انتخاب می کند.
در کنار تلاش شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان نمایندگان شمالی استان نیز بیکار ننشسته و در تلاش هستند تا گزینه مورد نظر خود را به فرمانداری مهران برسانند.
در همین زمینه "نظام ملکشاهی" که گفته می شود گزینه مورد نظر "سلام امینی" بوده و از نیروهای وزارت کشور می باشد بخت بالایی برای رفتن به فرمانداری مهران دارد و به نظر می رسد استاندار ایلام نیز نسبت به این گزینه بی میل نباشد.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب