سرویس: استان ایلام
کد خبر: 30250
|
13:26 - 1396/09/19
نسخه چاپی

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام خبر داد؛

اختصاص 24 میلیارد ریال برای توسعه زیرساخت روستاها

اختصاص 24 میلیارد ریال برای توسعه زیرساخت روستاها
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: در بخش زیرساخت ها، سپاه امیرالمومنین استان ایلام فعالیت خود را آغاز و در این خصوص اعتباری معادل 24 میلیارد ریال اختصاص و تصویب شده که 50 درصد از این میزان آورده سهم سپاه و 50 درصد نیز سهم دولت است.

به گزارشايلام بيدار، سردار "سید صادق حسینی"، فرمانده سپاه امیرالمومنین استان ایلام در نشست  پیشرفت و آبادانی روستاهای استان ایلام گفت: سپاه اعتبارات و برنامه های خوبی را در بخش محرومیت زدایی در روستاها در سطح استان آغاز کرده است.

وی اظهار کرد: قرارگاه پیشرفت و آبادانی در چهار محور اقتصاد و معیشت، سلامت، فرهنگ و عمران و زیرساخت ها در سطح دهستان های استان ایلام فعالیت خود را آغاز کرده است.
حسینی تاکید کرد: در بخش زیرساخت ها، سپاه امیرالمومنین استان ایلام فعالیت خود را آغاز و در این خصوص اعتباری معادل 24 میلیارد ریال اختصاص و تصویب شده که 50 درصد از این میزان آورده سهم سپاه و 50 درصد نیز سهم دولت است.
فرمانده سپاه امیرالمومنین استان ایلام اضافه کرد: در قالب این طرح با مشارکت و همراهی خود مردم پروژه ها و طرح های متعددی در دستور کار قرار می گیرد و انتظار می رود که دستگاه ها و سازمان های دولتی نیز در سطح استان همکاری مناسبی با ما داشته باشند.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب