سرویس: سیاسی
کد خبر: 30209
|
10:29 - 1396/09/16
نسخه چاپی

سردار جعفری:

مسئولان اجرایی کشور در مسیرتدابیر رهبری حرکت کنند

مسئولان اجرایی کشور در مسیرتدابیر رهبری حرکت کنند
فرمانده سپاه پاسداران گفت: مسئولان اجرایی کشور باید همت کنند و در مسیر اجرای تدابیر و فرامین رهبر معظم انقلاب حرکت کنند تا مرحله چهارم انقلاب نیز تشکیل شود.

به گزارشايلام بيدار، سردار محمد علی جعفری در مراسم آغاز هفتمین دوره مسابقات قرآن خانواده های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مشهد با اشاره به اینکه علت استمرار توسعه، پیشرفت و عظمت ایران در منطقه و معرفی آن به جهان حاصل جهاد و مبارزه با استکبار و ظلم است، گفت: امروز اوج مبارزات جبهه مقاومت اسلامی با دشمنان اسلام است و نتیجه عمل به آیات جهادی و استکبارستیزی قرآن، پیروزی های پی در پی جبهه مقاومت و شکست مداوم دشمنان اسلام است.

فرمانده سپاه پاسداران ادامه داد: متاسفانه در عرصه داخلی در استقرار عدالت، اخلاق اجتماعی، معیشت، مسائل اخلاقی و فرهنگی جامعه موفق نبودیم.

وی حل مشکلات پیش رو را منوط به عمل به تمامی دستوران الهی دانست و گفت: به برکت همین جلسات و انس با قرآن و عمل به آن اگر درست حرکت کنیم در مسائل داخلی نیز موفق می شویم و باید بدانیم که عزت و اقتدار بی نظیر امروز ایران اسلامی به برکت عمل به دستورات قرآن است.

عزیز جعفری اضافه کرد: درون مسلمانان یک جریان کافر، منافق و منحرف پیدا شده که در مقابل انقلاب اسلامی و حق می جنگد و مدافعان حرم را به شهادت می رساند و باعث خشنودی صهیونیستها می شود.

فرمانده سپاه پاسداران با بیان این موضوع که داعشی ها هم همانند منحرفان صدر اسلام حافظ قرآنند، تصریح کرد: در صدر اسلام هم خوارج که بزرگترین ضربه را به اسلام زدند و با حضرت امام علی(ع) جنگیدند، حافظ قرآن و قرآن خوان بودند، ولی به دست همین افراد انحراف در اسلام ایجاد شد.

وی به تبعیت از فرامین رهبری تاکید و بیان کرد: همه مردم آماده پیروی از ولایت فقیه هستند  و تمام تشکیلات حاکمیتی باید تدابیر و فرامین رهبر معظم انقلاب را بگیرند و آن را اجرا کنند.

جعفری تاکید کرد: مسئولان اجرایی کشور باید همت کنند و در مسیر اجرای تدابیر و فرامین رهبر معظم انقلاب حرکت کنند تا مرحله چهارم انقلاب نیز تشکیل شود.

انتهای پیام/ی

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب