سرویس: استان ایلام
کد خبر: 30099
|
20:22 - 1396/09/10
نسخه چاپی

امام جمعه مهران:

مجلس انقلابی و اسلامی از ضروریات کشور است

مجلس انقلابی و اسلامی از ضروریات کشور است
امام جمعه مهران گفت: امروز مجلس انقلابی و اسلامی نیازمند از ضروریات کشور است.

به گزارشايلام بيداربه نقل ازاوای مهران، حجت الاسلام والمسلمین "سید روح الله زمانی"، موسوی امام جمعه مهران در خطبه های این هفته نماز جمعه با تبریک هفته وحدت گفت: یکی از مسایل مهمی که دشمنان به دنبال آن هستند ایجاد اختلاف در میان مسلملن می باشد با توجه به اینکه مسلمان  قران و پیامبر واحده دارند باید ائتلاف خود را حفظ کنند.

وی اظهار کرد: دشمنان میخواهند اختلاف بین شیعه و سینه را زیاد کنند و باید هوشیاری خود را حفظ کنیم و از اختلافاتی که مدنظر دشمنان می باشد پرهیز کنیم.

خطیب جمعه مهران تاکید کرد: امروز بیش از گذشته نیازمند وحدت در بین مسلمانان جهان هستیم و هدف از ایجاد گروه های تکفیری و داعش همین دامن زدن به اختلافات بود که به یاری خداوند و ایثار مدافعان حرم و سپاه پاسداران این غده سرطانی که نشات گرفته از آمریکا بود از بین رفت.

امام جمعه مهران ادامه داد:اگربیانات چند سال اخیر مقام معظم رهبری را  خلاصه کنیم دو مطلب میشود یکی تاکید بردشمنی امریکاو دوم مسائله اتحاد و جلوگیری از اختلاف افکنی است.

حجت الاسلام والمسلمین زمانی موسوی به افتتاح دفتر نمایندگی اروپا در کشورمان اشاره کرد و گفت: ایجاد دفتر اتحادیه اروپا در ایران در حقیقت باید به عنوان لانه جاسوسی دوم از آن نام برد.

وی اضافه کرد: شیطان بزرگ آمریکا با این دفتر بدنبال ایجاد لانه جاسوسی در ایران هستند البته مردم ایران متوجه هستند و مسئولان هم باید دقت کافی داشته باشند.

خطیب جمعه مهران با تسلیت سالگرد شهادت شهید مدرس از وی به عنوان یک عنصر انقلابی یاد کرد و گفت: این عنصر انقلابی و شجاع به عنوان اسوه و الگوی مجلس نشینان قرار گیرد.

وی تاکید کرد: امروز مجلس انقلابی و اسلامی نیازمند از ضروریات کشور است و ما مجلسی میخواهیم که بتواند در برابر زیاده خواهی های دشمنان بایستد و هراسی از دشمنان نداشته باشد.

امام جمعه مهران همچنین به روز قانون اساسی نیز اشاره کرد و گفت: تمام مسئولان نظام از جمله مقام معظم رهبری، سپاه ، مجلس ،رییس جمهور ... همه در مقابل قانون یکسانند و اینکه اشخاصی در حرم عبدالعظیم علیه السلام بست بنشینند و نسبت به قوه قضاییه خارج از قانون اعتراض کنند کشور به تنش بکشانند این صحیح نیست و باید در برابر قانون باید تمکین داشته باشیم.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب