سرویس: استان ایلام
کد خبر: 30042
|
18:35 - 1396/09/05
نسخه چاپی

معاون استاندار ایلام عنوان کرد؛

فروپاشی داعش؛ تجلی توان و کارامدی فرهنگ بسیجی

فروپاشی داعش؛ تجلی توان و کارامدی فرهنگ بسیجی
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام تفکر و روحیه بسیجی را عامل اصلی شکست شجره خبیث داعش در سرزمین های اسلامی ذکر کرد.

به گزارشايلام بيدار، "حسین کلانتری"، معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام امروز (یکشنبه) در نشست کمیسیون دانشجویی استان ایلام اظهار کرد: تفکر بسیجی دلیل اصلی شکست داعش و جبهه تکفیری در کشورهای سوریه و عراق شد و مانع از نفوذ این گروه جنایتکار به داخل ایران اسلامی شده است.  

وی افزود: امروزه تفکر بسیجی به عنوان یک ایدئولوژی با هدف عمق بخشی به دفاع و مقاومت به یک فرهنگ پایدار تبدیل شده و الگوی بسیاری از کشورهای آزادی‌ خواه جهان شده است.
کلانتری ایستادگی بسیجیان شجاع و شهدای مدافع حرم در برابر اقدامات وحشیانه تروریست‌های تکفیری را افتخار آفرین دانست و یادآور شد: متالثر از فرهنگ بسیج این دلاوران هزاران کیلومتر آن‌ طرف مرزها در مقابل داعش ایستادند تا دشمنان نتوانند امنیت کشور را به خطر بیندازند.
کلانتری با بیان اینکه دشمن با ایجاد تفرقه و راهبردهای جدید به‌ دنبال ضربه زدن به کشور است، تاکید کرد: با تدابیر رهبر معظم انقلاب و هشیاری ملت، همه افکار شوم دشمنان در طول زمان‌های مختلف خنثی و ناکام مانده است.
معاون استاندار ایلام با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در خصوص بسیج افزود: معظم له فرمودند بسیج مظهر عظمت ملت و نیروی کارآمد درونی کشور است، در هیچ کجای دنیا نیرویی مانند بسیج ما وجود ندارد.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد