سرویس: سیاسی
کد خبر: 3001
|
11:30 - 1392/04/15
نسخه چاپی

مرد خاکستری اصلاحات: دولت روحانی 4 ساله است

مرد خاکستری اصلاحات: دولت روحانی 4 ساله است
پیش بینی مرد خاکستری اصلاحات برآن است که دولت روحانی دولت 4 ساله است. با شکست روحانی، 4 سال دیگر اصولگراها به قدرت باز خواهند گشت.

به گزارش ایلام فردا،عنصر خاکستری اصلاحات طی سخنانی در تحلیل انتخابات یازدهم گفته است:" ما با دست خود کمر به قتل اصلاحات بستیم. ما هم مانند اصولگرایان نمی خواهیم شکست را بپذیریم. باید شکست را بپذیریم چرا که محمد رضا عارف که نماد اصلاح طلبی بود را مجبور به کناره گیری کردیم چون دیدیم که 7 درصد بیشتر رای ندارد.

وی ادامه داد: پیش بینی من این است که دولت روحانی دولت 4 ساله است. با شکست روحانی، 4 سال دیگر اصولگراها به قدرت باز خواهند گشت."

در اردوگاه اصلاح طلبان بر سر مصادره روحانی به نام اصلاحات اختلافات شدیدی پدید آمده است. حتی برخی چهره های اصلاح طلب به صراحت گفتند که ما باید فاصله خود را از روحانی حفظ کنیم تا اگر وی در برنامه ها و کارهایش موفق نشد به اسم اصلاحات تمام نشود.

هرچند بخش دیگری از اصلاح طلبان با تمام توان در پی مصادره حجت الاسلام حسن روحانی برای جبهه اصلاحات هستند و در این میان تمام رسانه های در اختیار و  قدرت لابی گری خود را برای سهم خواهی به کار گرفته اند.

بی‌شک جریان اصلاحات براساس ارزیابی‌های به عمل آمده موثق از همان ابتدای کار هیچ امیدی به پیروزی کاندیدای معرفی شده خویش– عارف- نداشت. لذا کاملا معقول می‌نمود که جریان اصلاحات در این انتخابات فقط به دنبال آن باشد تا در سایه ناز و قهر‌های انتخاباتی و معرفی یک کاندیدای معتدل به‌ ترمیم مشروعیت از دسته رفته پرداخته و به مقبولیت نسبی دست یابد.

در حقیقت لایه نسبتا معتدل اصلاحات که پس از فتنه 88 به‌طور مداوم از آشفتگی‌ها درونی و بی‌ثباتی سیاسی بغرنجی در عذاب مضاعف بود می‌کوشید به‌رغم تحریم جدی اما مضحک این انتخابات از سوی سران افراطی اصلاحات، با مدیریت هوشمندانه صحنه انتخابات و ظرفیت‌سازی نوین اجتماعی زمینه را برای بازگشت مجدد به عرصه سیاست کشور فراهم کرده و در بطن این ظرفیت، فرصت جدیدی را برای اعلام حضور در کشور بازیابد.

 

دانا

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد