سرویس: استان ایلام
کد خبر: 29993
|
09:50 - 1396/09/01
نسخه چاپی

فرمانده انتظامی ایوان عنوان کرد؛

حادثه رانندگی علت فوت راکب موتورسیکلت در محور زرنه _ ایوان

حادثه رانندگی علت فوت راکب موتورسیکلت در محور زرنه _ ایوان
فرمانده انتظامی شهرستان ایوان حادثه رانندگی علت فوت راکب موتورسیکلت در محور زرنه _ ایوان عنوان کرد و از توقیف خودرو پژو پارس به همراه راننده خبر داد.

به گزارشايلام بيداربه نقل از پایگاه خبری پلیس، "سعید عالی پور"؛ فرمانده انتظامی شهرستان ایوان ، با اعلام این خبر گفت: روز گذشته در تماس تلفنی شهروندان با مرکز ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف منجر به فوت نرسیده به دوراهی زرنه جنب پمپ بنزین و رها شدن جسد راکب موتورسیکلت، بلافاصله اکیپی متشکل از کارکنان انتظامی و آگاهی به محل حادثه اعزام شدند.

عالیپور اظهار کرد: برابر گزارش ماموران اعزامی مبنی بر صحت تصادف و وجود جسد در کنار پل به همراه موتورسیکلت و وجود سپر عقب یک دستگاه خودرو پژو پارس در محل موضوع برای شناسایی خودرو تصادفی و راننده آن در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان ایوان افزود: با توجه به گذشت چندین ساعت از فوت راکب موتورسیکلت و اهمیت موضوع، پس از پیگیری و رصد و اقدام اطلاعاتی خودروی پژو پارس سفید بدون پلاک عقب با راننده مربوطه شناسایی و دستگیر و ضمن تایید تصادف خود در محل مورد نظر، موضوع تحت پیگیری انتظامی و قضایی می باشد

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب