سرویس: استان ایلام
کد خبر: 29977
|
11:24 - 1396/08/30
نسخه چاپی

گزارش؛

مرکز علمی که به پایان خود نزدیک می شود + تصاویر

مرکز علمی که به پایان خود نزدیک می شود + تصاویر
با وجود اینکه این مصوبه به تصویب رسید تاکنون هیچگونه خبری مبنی برحمایت از این دانشکده به عمل نیامده و کارشکنی ها بیش از پیش خود را نمایان ساخته است.

به گزارشايلام بيدار به نقل از ایلام رصد، اگر به طور خلاصه به آنچه که بر دانشکده علوم قرآنی ایلام گذشته اشاره کنیم می شود گفت پس از رایزنی های بسیار ومصرانه دانشجوها و مسئولین این دانشکده سرانجام اخیرا بین ارگانهای مربوطه مصوبه ای شکل گرفت که مواد آن بصورت زیر است:

1-تامین ساختمان دانشکده و هزینه های آب و برق و گاز برعهده استانداری
2-تامین هزینه های جاری دانشکده اعم از پرداخت حقوق کارکنان وتغذیه دانشجویان برعهده اوقاف و امور خیریه

3-تامین هزینه اجاره بهاخوابگاه دانشجویان به شکل تساوی 50%به عهده استانداری و 50%دیگر به عهده اداره متبوع

اما با وجود اینکه این مصوبه به تصویب رسید تاکنون هیچگونه خبری مبنی برحمایت از این دانشکده به عمل نیامده و کارشکنی ها بیش از پیش خود را نمایان ساخته است.

در این راستا یکی از دانشجویان پسر این دانشکده در گفتگو با ایلام رصد گفت: پس از این همه رایزنی ها و بدو بدو ها در خصوص دانشکده تقدیبا هیچ نصیب این دانشکده نشد، قرار بود در مقابل دانشکده نیز فضای سبز ایجاد شود که آن نیز پشت گوش انداخته شد، می گویند این اقدامات را انجام می دهیم اما هیچ گونه عملی صورت نگرفت، استاندار سابق نیز پس از سیاسی کاری ها و سیاسی بازی ها هم اکنون نیز حضور ندارند و هیچ اقدامی انجام نداد و نخواهد داد.

خانم پارسا نژاد یکی دیگر از این دانشجویان تشریح کرد: ما به شخصه پیگیری های بسیاری ها در این خصوص نزد مسئولین ارشد استانی انجام دادیم، اما به هیچ یک از تعهدات خود عمل نکردند، متن نامه و مصوبه ای که استاندار سابق و اقای محمدی تایید کردند به تعهدات خود جامه عمل نپوشاندند، همان اولین قدمی که خواستند برای انحلال دانشکده بردارند انتخاب رئیس بود، که برای این عمل موافقتی نکردند و مابقی مراحل و مصوبات نیز مغفول ماند.

استاندار محترم کنونی ایلام نیز فعلا در گیر و دار زلزله و اربعین و ... هستند فعلا که اقدام چندانی صورت نگرفته، اما گفته اند که پیگیر این موضوع هستند.

 

 

انتهای پیام/الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد