سرویس: استان ایلام
کد خبر: 29937
|
07:33 - 1396/08/29
نسخه چاپی

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) در گفتگوی ویژه خبری:

برگزاری برنامه های بسیج با رویکرد مردمی/ محرومیت زدایی هدفی مهم در برنامه های بسیج است

برگزاری برنامه های بسیج با رویکرد مردمی/ محرومیت زدایی هدفی مهم در برنامه های بسیج است
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) در گفتگوی ویژه خبری گفت: برنامه های هفته بسیج با رویکرد مردمی با ۶۱ عنوان با ۵۱۴ برنامه در سالجاری انجام می شود .

به گزارشايلام بيدار، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) در گفتگوی ویژه خبری شبکه استانی سیمای ایلام گفت: مردمی بودن ماهیت اصلی انقلاب بوده و بر همین اساس دستور تشکیل بسیج مردمی از سوی امام (ره) صادر شد.


وی با اشاره به اینکه برنامه های هفته بسیج با رویکرد مردمی با ۶۱ عنوان با ۵۱۴ برنامه در سالجاری انجام می شود اظهار کرد: برنامه های امسال با حضور بسیجیان در محضر رهبر معظم انقلاب آغاز خواهد شد.

سردار حسینی افزود: برگزاری نشست های بصیرتی، افتتاح پروژه های محرومیت زدایی، دیدار با خانواده شهدا و ... از مهمترین برنامه های اجرایی این هفته است.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) ایلام عنوان کرد: در هفته بسیج با همراهی قرارگاه محرومیت زدایی کشور کار اجرایی در سه دهستان در شهرستان های ملکشاهی، آبدانان و دهلران با اعتباری بالغ بر ۳۰میلیارد ریال آغاز می شود.

وی ادامه داد: بسیج سازندگی از اهم فعالیت ها در بسیج بوده که با هدف کمک به اقتصاد مقاومتی تشکیل شد و برهمین اساس در سال گذشته با ۴۸۰ پروژه با اعتبار بیش از ۹میلیارد کمک شایانی به اقتصاد مردمی ایلام داشت.

سردار حسینی بیان کرد: در حوزه محرومیت زدایی در دو مرحله با آورده ۲۲۹میلیارد ریالی سپاه و به همین میزان در استان اقدامات در خور توجهی در ایلام انجام گرفته و در حال انجام است.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام گفت: توزیع ۱۴۰ست جهاز ، اعزام ۶۵۸۰ گروه جهادی، واگذاری زمین از اراضی ملی به مردم، ساخت ۳۸۱واحد مسکونی محرومان و ... از اقدامات مناسب در سطح استان بوده است.

 

انتهای پیام/الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب