سرویس: حسینیه ایلام بیدار
کد خبر: 29821
|
16:29 - 1396/08/18
نسخه چاپی

استاندار ایلام:

54 درصد زائران از مرز مهران وارد کشور شدند/ لزوم خدمت رسانی گسترده تا بازگشت کامل زوار

54 درصد زائران از مرز مهران وارد کشور شدند/ لزوم خدمت رسانی گسترده تا بازگشت کامل زوار
استاندار ایلام از موج بازگشت زائران از مرز مهران تا دو روز آینده خبر داد و خواستار خدمت رسانی گسترده به زوار تا برگشت کامل زائران شد.

به گزارش خبرنگار اعازمیایلام بیدارمستقر در مرز مهران،"قاسم سلیمانی"، استاندار ایلام عصر امروز (پنجشنبه) در جلسه ستاد ویژه اربعین حسینی در پایانه مرزی مهران از عملکرد همه دستگاه های مرتبط با موضوع اربعین تقدیر و تشکر کرد و گفت: مشکل اصلی در مرز مهران حضور غیرمجازها بود که به خوبی این مشکل برطرف شد.

وی اظهار کرد: در واقع این حرکت اقدام خوبی بود تا برای سال آینده نیز همین رویه صورت گیرد و شاهد حضور غیرمجازها در مهران و پایانه مرزی نباشیم.

رئیس ستاد اربعین استان ایلام افزود: با توجه به اهمیت کار و جلوگیری از خروج غیرمجازها از مرز مهران مقامات کشوری در گفتگوی تلفنی از زحمات همه عوامل مربوطه در استان تقدیر و تشکر ویژه داشتند.

استاندار ایلام ادامه داد: با توجه به فعالیت های موفق صورت گرفته لذا نباید زحمات و خدمات مجموعه دستگاه ها را به هر بهانه ای بی جهت زیرسوال ببریم.

سلیمانی در ادامه از موج بازگشت زائران از مرز مهران تا دو روز آینده خبر داد و خواستار خدمت رسانی گسترده به زوار تا برگشت کامل زائران شد.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب