سرویس: حسینیه ایلام بیدار
کد خبر: 29731
|
13:13 - 1396/08/12
نسخه چاپی

استاندار ایلام در گفتگوی اختصاصی با ایلام بیدار:

اجازه تردد به زائران بدون گذرنامه و ویزا را نخواهیم داد/ تردد 750 هزار زائر از مرز مهران

اجازه تردد به زائران بدون گذرنامه و ویزا را نخواهیم داد/ تردد 750 هزار زائر از مرز مهران
استاندار ایلام گفت: اجازه نخواهیم داد زائرانی که گذرنامه و ویزا ندارند از مرز مهران عبور کنند و آنان را به شهرهای خود بازگشت می دهیم.

"قاسم سلیمانی"، استاندار ایلام در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار اعزامیایلام بیدارمستقر در مرز مهران در خصوص آخرین وضعیت اربعین در استان ایلام گفت: پیش بینی می کنیم ظرف امروز حدود 200 هزار نفر از مرز بین المللی مهران تردد کنند لذا با این حجم ورودی به استان ایلام با ترافیک مواجه خواهیم بود.

وی اظهار کرد: ترافیک در مسیر روان و کنترل شده است و در فاصله های مشخص نیروهای انتظامی و امنیتی و اطلاعاتی مستقر هستند و چنانچه نیاز به کنترل جمعیت باشد این کار انجام خواهد گرفت.

نماینده عالی دولت در استان افزود: این کنترل ها باعث می شود تا از ورود غیرمجازها و اتباع خارجی جلوگیری بعمل آید و در فواصل باقی مانده تا شهر مهران نیز از ورود افرادی که گذرنامه و ویزا ندارند خودداری می شود.

استاندار ایلام ادامه داد: از مسیر پل زائر تا پایانه مرزی نیز جمعیت ها در دسته های دو الی سه هزار نفری ساماندهی و کنترل می شوند تا بعد از اتمام مراحل زائرانی که در پایانه هستند به محل مذکور هدایت شوند.

سلیمانی بیان کرد: تا شب گذشته 750 هزار زائر از مرز مهران تردد کردند که از این تعداد 90 هزار ورود و 660 هزار نفر خروج کردند.

وی با تشکر از زائرانی که نسبت به تهیه مدارک قاونی اقدام کرده اند، به زائرانی که نسبت به تهیه این مدارک اقدام نکرده اند هشدار داد که اجازه نخواهیم داد زائرانی که گذرنامه و ویزا ندارند از مرز مهران عبور کنند و آنان را به شهرهای خود بازگشت می دهیم.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد