سرویس: حسینیه ایلام بیدار
کد خبر: 29698
|
11:48 - 1396/08/09
نسخه چاپی

رئیس سازمان حج و زیارت در گفتگوی اختصاصی با ایلام بیدار:

حدود یک میلیون نفر در سامانه سماح شرکت کردند/ صدور 600 هزار ویزای اربعین تاکنون

حدود یک میلیون نفر در سامانه سماح شرکت کردند/ صدور 600 هزار ویزای اربعین تاکنون
رئیس سازمان حج و زیارت با بیان اینکه حدود یک میلیون نفر در سامانه سماح شرکت کردند، گفت: تاکنون تعداد 600 هزار ویزای اربعین صادر شده است.

"حمید محمدی"، رئیس سازمان حج و زیارت کشور در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار اعزامیایلام بیدارمستقر در مرز مهران گفت: براساس آخرین آمار موجود از دفاتر ثابت و موقت ثبت نام زائران اربعین حسینی در سراسر کشور، تاکنون برای نزدیک به 600 هزار نفر از متقاضیان اعزام روادید صادر و ارائه شده است.

وی اظهار کرد: همچنین در همین مدت تعداد 600 هزار ویزای اربعین تاکنون صادر شده است.
محمدی افزود: نیمی از صدور روادید زائران مانیفستی بوده و نیمه دیگر بصورت گروهی صادر شده است که این امر باعث روان تر شدن صدور ویزا در تردد زائران مرزهای سه گانه شده است.
رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به استقبال پروشور عاشقان خاندان عصمت و طهارت برای حضور در آیین اربعین حسینی، تاکید کرد: در حالی که سال گذشته در حدود 2 میلیون و 400 هزار نفر برای حضور در آیین اربعین راهی عتبات شدند، پیش بینی می شود این رقم برای سالجاری افزایش یابد.
محمدی با تاکید بر تهیه ویزا توسط زائران قبل از مراجعه به مرزهای سه گانه، یادآور شد: مدارک زائران ایرانی پیش از خروج از مرز حتما کنترل و به افرادی که ویزا نداشته باشند تحت هیچ شرایطی اجازه ورود به خاک عراق داده نمی شود.
وی گفت: امکان تهیه روادید در مرزها به هیچ عنوان وجود ندارد و زائران باید در شهرهای مبدا نسبت به تهیه ویزای خود اقدام کنند.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب