سرویس: سیاسی
کد خبر: 2964
|
12:51 - 1392/04/11
نسخه چاپی

در مصاحبه با شبکه راشا تودی

احمدی نژاد: روحانی منتخب مردم است و در کارش موفق خواهد بود

احمدی نژاد: روحانی منتخب مردم است و در کارش موفق خواهد بود
رئیس جمهور کشورمان در گفت‌وگو با شبکه راشا تودی تاکید کرد که روحانی رئیس جمهور منتخب مردم و مورد احترام همه است و در کارش موفق خواهد بود.

به گزارش ایلام فردا به نقل از فارس،«محمود احمدی نژاد» رئیس جمهوری کشورمان که در مسکو به سر می‌برد در گفت‌وگوی اختصاصی با شبکه راشا تودی گفت: روحانی رئیس جمهور منتخب مردم و مورد احترام همه است و در اداره امور موفق خواهد بود.

رئیس جمهور در درباره اوضاع اقتصادی و اجتماعی ایران تاکید کرد که شاخص‌های توسعه انسانی و اقتصادی در ایران در حال افزایش است.

وی افزود: علیرغم تحریم‌های اقتصادی و تجاری غرب علیه ملت ایران، ما پیشرفت خوبی داشته‌ایم.

احمدی‌نژاد همچنین گفت: هیچ کس نمی‌تواند فرهنگ ایران باستان را که مبتنی بر صلح و دوستی است منزوی کند. ایران در بین ملت‌ها محبوب است و منزوی کردن چنین ملتی غیرممکن است.

احمدی نژاد تاکید کرد که ایران طرفدار گفت‌وگو است، اما گفت‌وگویی که در شرایط برابر و با احترام متقابل انجام شود.

وی درباره انقلاب‌های کشورهای عربی منطقه گفت: به نظر من انقلاب‌های کشورهای عربی مدیریت شده بودند.

احمدی‌نژاد در پاسخ به سوالی درباره اوضاع داخلی سوریه با اشاره به اینکه اسرائیل و سوریه دو موضوع به هم مرتبط هستند گفت: کشورهای غربی نمی‌خواهند بحران سوریه پایان یابد. به عقیده من ادامه بحران و جنگ داخلی در سوریه به نفع آنها و رژیم صهیونیستی است و هدف بعدی آنها کشاندن بحران به کشورهای همسایه سوریه از جمله عراق و لبنان و ساختن یک خاورمیانه جدید است.

رئیس جمهوری کشورمان درباره مساله سلاح‌های هسته‌ای به شبکه راشا تودی گفت: ما نیازی به بمب اتم و سلاح هسته‌ای نداریم. این رژیم‌های جعلی مانند اسرائیل هستند که نیاز به بمب اتم دارند، آنهایی که می‌ترسند.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد