سرویس: استان ایلام
کد خبر: 29604
|
08:24 - 1396/08/02
نسخه چاپی

گزارش؛

ورزش دهلران در فراموشی مسئولان

ورزش دهلران در فراموشی مسئولان
عدم توجه به ورزش دهلران در سطح استان باعث افت شدید ورزش در این شهرستان شده است.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازنسیم دهلران ، ورزش یکی از پر اهمیت ترین فعالیت ها برای انسان است و هم در ادیان اسلام و هم در کتاب های علمی به این مهم پرداخته شده است.

اگر در جامعه ای ورزش کم ارزش شود آن جامعه در بسیاری از مسائل اجتماعی، فرهنگی و... نزول پیدا می کند، البته در عصر حاضر ورزش حتی بر سیاست جامعه نیز تأثیر فراوان دارد.
 
شهرستان دهلران یکی از شهرستان های پر افتخار استان ایلام در عرصه ورزش بوده است و هر ساله افتخارات فراوان کشوری و بین المللی را برای کشور، استان و شهرستان کسب نموده است.
 
متأسفانه چند سالی می باشد که این پیشرفت ها کمتر و کمتر می شوند و تحلیلی در این خصوص صورت نمی گیرد.
 
البته در این چند سال اخیر نیز افتخارات فراوانی داشته ولی بیشتر در رشته های ورزشی انفرادی که آن هم به دلیل تلاش و هزینه های مربی و خود ورزشکار بوده است و نه صاف کردن مسیر توسط مدیریت ارشد ورزش در استان...
 
یکی از دلایل افت ورزش در دهلران و استان سفرهای بسیار کم مدیر کل ورزش و جوانان استان به شهرستان ها و خصوصاً شهرستان دهلران است که اطلاعات بسیار کمی در خصوص مطالبات ورزشکاران دارد.
 
اگر مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان به تقویم سفر خود نگاه کند متوجه این کم کاری مهم خواهد شد و این امر بسیار بر رویکرد ورزش و جوانان شهرستان تأثیر منفی داشته است.
 
دیگر در ورزش دهلران آنگونه که باید ورزش تیمی حرفه ای با روحیه بالا وجود ندارد چراکه می دانند دیده نخواهند شد و کسی نیز نمی آید تا فریاد بزنند و مشکلات را گوشش برسانند.
 
ورزش فوتبال دهلران از سالیان سال در استان زبان زد بود اما اکنون حتی برخی مواقع تیمی وجود ندارد تا برای مسابقات استان اعزام شود.
 
دهلران نیازمند توجه بیشتر است و نباید آن را به حال خود رها نمود باید پاسخگو بود این همه درآمد سالن های ورزش، استخر و دیگر مکان ها که به اجاره داده شده اند و به حساب تنخواه استان واریز می شوند در کجا هزینه می شود؟
 
امید است که مدیر کل ورزش و جوانان استان علاوه بر پاسخگویی به این شهر و دیار فراموش شده از سوی ورزش نیز سفر کنند.
 
انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد