سرویس: استان ایلام
کد خبر: 29589
|
07:22 - 1396/08/01
نسخه چاپی

فرماندار مهران در گفتگوی اختصاصی با ایلام بیدار خبر داد؛

تردد 280 هزار زائر از مرز مهران از ابتدای محرم تاکنون

تردد 280 هزار زائر از مرز مهران از ابتدای محرم تاکنون
فرماندار مهران از تردد 280 هزار زائر از مرز مهران از اول محرم تاکنون خبر داد و گفت: این روند در روزهای منتهی به اربعین در حال افزایش است.

"مراد ناصری"، فرماندار مهران در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار اجتماعیایلام بیداراز تردد 280 هزار زائر از ابتدای ماه محرم تاکنون از مرز بین المللی مهران خبر داد.

وی با بیان اینکه این روند نسبت به مدت مشابه سال گذشته از رشد 15 درصدی برخوردار بوده، گفت: پیش بینی می شود تردد زائران در روزهای باقی مانده تا اربعین حسینی به اوج خود برسد.

فرماندار مهران اظهار کرد: امنيت حاكم بر مرز بين‌المللي مهران به واسطه تدابير انديشيده شده يكي از مهم‌ترين علل برگزيده شدن اين خروجي از سوي زوار است.

ناصری همچنین در خصوص حماسه اربعین نیز افزود: هماهنگی های داخلی در استان میان مسئولان و همچنین با مقامات عراق در مرز مهران برای برپایی هر چه بهتر حماسه بزرگ اربعین انجام شده و از آمادگی خوبی برای پذیرایی از زوار برخوردار هستیم.

وی ادامه داد: زائران مطمئن باشند هر کدام از انها هم ویزا و هم گذرنامه داشته باشند بدون هیچ گونه دغدغه ای می توانند از مرز بین المللی مهران تردد کنند.

فرماندار مهران بیان کرد: در این راستا با برپایی موکب های پذیرایی از زائران نیز از آنها پذیرایی بعمل خواهد آمد و این قول را به همه زائران می دهیم که چنانچه نسبت به اخذ ویزا و گذرنامه اقدام کنند بدون هیچ مشکلی از مرز مهران می توانند تردد کنند.

به گزارشایلام بیدار، مرز بين‌المللي مهران در 90 كيلومتري جنوب استان ايلام بهترين و امن‌ترين خروجي براي تردد زوار به كشور عراق است.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب