سرویس: استان ایلام
کد خبر: 29482
|
09:34 - 1396/07/23
نسخه چاپی

استاندار ایلام در گفتگوی اختصاصی با ایلام بیدار:

فرقی میان ترامپ و دیگر روسای جمهور آمریکا نیست؛وحدت حول رهبری نیاز اصلی کشور

فرقی میان ترامپ و دیگر روسای جمهور آمریکا نیست؛وحدت حول رهبری نیاز اصلی کشور
استاندار ایلام گفت: سخنان ضدایرانی ترامپ، وحدت ملی کشور ما در حول رهبری بسیار قوی تر و قدرتمندتر کرد.

"قاسم سلیمانی دشتکی" استاندار ایلام در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار سیاسیایلام بیداردر خصوص سخنان ضدایرانی ترامپ اظهار کرد: امریکا ذاتا یک کشور استعمارگر است، خواه ترامپ، جرج بوش، کلینتون و یا هر فرد دیگری که رئیس جمهور این کشور باشد.

وی گفت: امریکا سیاست های کلانی را در حوزه استعماری دارد تا از این طریق بر کشورهای جهان سوم تسلط پیدا کرده و به عناوین مختلف منابع این کشورها را در اختیار داشته باشند.

نماینده عالی دولت در استان افزود: آنها در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند و از روش های مختلفی از جمله قدرت نظامی و جنگ نرم استفاده می کنند و از طریق جنگ نرم، بسیاری از کشورهای خاورمیانه از جمله عربستان را تصرف کرده و عملا کل امکانات، مقدرات و منابع این کشورها را در اختیار خود می گیرند.

سلیمانی ادامه داد: در همین میان قدرتی به اسم ایران اسلامی در مقابل این طرز تفکر با قدرت هر چه تمام ایستاده است.قطعا ما باید انتظار داشته باشیم که طرف مقابل با تمام قوا به دنبال برخورد با این نظام نوپا که حرفی برای گفتن دارد، باشد.

وی عنوان کرد: ملت ایران همیشه استوار ایستاده و در جنگ هشت ساله تحمیلی این استواری را به خوبی به اثبات رساند؛ لذا در جنگ تحیملی نه تنها در مقابل صدام جنایتکار بلکه در مقابل امریکا و شوروی و همچنین کشورهایی که متحد با امریکا بودند، نیز ایستادگی کردیم.

نماینده عالی دولت در استان تصریح کرد: ملت ایران آزمون خود را به خوبی پس داده و سخنان ضدایرانی ترامپ، وحدت ملی کشور ما در حول رهبری بسیار قوی تر و قدرتمندتر کرد.

سلیمانی گفت: همانگونه که معمار کبیر انقلاب نیز فرمودند "امریکا هیچ غلطی نمی کند" و ملت ایران راسخ و پابرجا برای دفاع از منافع و کیان نظام و کشور ایستاده است.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب