سرویس: استان ایلام
کد خبر: 29443
|
08:43 - 1396/07/20
نسخه چاپی

فرمانده پلیس شهرستان آبدانان:

کلاهبردار میلیاردی در آبدانان دستگیر شد

کلاهبردار میلیاردی در آبدانان دستگیر شد
فرمانده پلیس شهرستان آبدانان گفت:کلاهبردار میلیاردی که در استان زنجان کلاهبرداری کرده بود در شهرستان آبدانان دستگیر وبه مقامات این استان تحویل داده شد.

به گزارشايلام بيدار به نقل از  آبدانان خبر  ،"علی جمالوندی"؛ فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان گفت : نیروی انتظامی شهرستان آبدانان با ایجاد تامین امنیت در مناسب ها  وتعطیلاتی از جمله طرح امنیت نوروزی ،طرح امنیت انتخابات، مراسمات مذهبی عید فطر و ایام محرم به طوریکه هر هیئت مذهبی یک اکیپ انتظامی نقش بسیار مهمی در ایجاد امنیت شهرستان ایجاد کرده اند

وی ضمن تشکر از فرماندهی انتظامی استان سردار یاری به افتتاح پاسگاه انتظامی در روستای انجیره اشاره کرد و افزود:یک خلاء وسیع در این منطقه وجود داشت که با ایجاد این پاسگاه انتظامی حلقه امنیت در شهرستان و بویژه این راه مواصلاتی  تکمیل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان به اجرای طرح ویژه مدارس اشاره و اضافه کرد: با اجرای این طرح از زمان شروع کار مدارس مأموران نیروی انتظامی و پلیس راهور به صورت استقرار جلوی مدارس به خصوص مدارسی که در محلات و خیابان‌های پرترافیک قرار دارند، حضور دارند و در برقراری نظم و روان‌سازی ترافیک در موقع صبح و ظهر، هنگام بازگشایی و تعطیلی مدارس اقدام می‌کنند.

سرهنگ جمالوندی با اشاره به‌ارائه خدمات مشاوره رایگان در مراکز مشاوره ‌نیروی انتظامی شهرستان اظهار داشت: پلیس شهرستان آبدانان، خدمات مشاوره‌ای رایگان ‏به خانواده ها و اشخاصی که در زمینه های مختلف روانشناختی، خانوادگی، تربیتی و ‏انتظامی مشکلاتی دارند ارائه می‌دهد.
وی از دستگیری کلاهبردار میلیاردی در شهرستان خبر داد و افزود:کلاهبردار میلیاردی که در استان زنجان کلاهبرداری کرده بود در شهرستان آبدانان دستگیر و تحویل مقامات این استان داده شد.

فرمانده انتظامی شهرشتان به کشف چندین نوع سرقت که در استانهای اصفهان،چهارمهال بختیاری و خوزستان شده اشاره کرد و افزود: میزان سرقت شش ماه امسال نسبت به سال گذشته 22درصد کاهش و 82درصدی سرقت های انجام شده نیز کشف شده اند.
وی با اشاره به اینکه مردم خود پلیس خود باشند بیان داشت:در سطح شهرستان سرقت کلانی وجود ندارد و بیشتر سرقت ها ریز و به دلیل کم توجهی خانواده به نکات حفاظتی و ایمنی یا راها کردن دام ها در مراتع صورت می گیرد که اگر مردم این نکات را حفظ کند درصد سرقت ها کاهش محسوسی خواهد یافت
جمالوندی با بیان اینکه پلیس راهور نقش بسیار مهمی در کاهش تصادفات داشته است، اضافه کرد:میزان تصادفات درون شهری 100درصد و برون شهری 63 درصد کاهش  یافته است
فرمانده انتظامی آبدانان با اشاره به اینکه مغازه داران از آوردن ماشین در سطح شهر خودداری کنند،تاکید داشت:به خاطر کم عرض بودن خیابان های شهر آبدانان مردم ماشین ها را در خیابان های اصلی شهر پارک نکنند تا از ایجاد تزافیک جلوگیری شود.

وی در پایان ضمن قدر دانی از شورای تامین شهرستان در کمک به ایجاد نظم و امنیت شهرستان افزود:مردم اصیل و با فرهنگ شهرستان آبدانان نقش بسیار مهمی در ایجاد امنیت و کمک به نیروهای نظامی داشته و دارند و انتظار داریم هرگونه ناهنجای در سطح جامعه را به شماره 110 فوریتهای پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد