سرویس: استان ایلام
کد خبر: 29401
|
09:44 - 1396/07/18
نسخه چاپی

در آئینی؛

شاکیان رسما به عنوان شهردار مهران آغاز به کار کرد

شاکیان رسما به عنوان شهردار مهران آغاز به کار کرد
حجت شاکیان در مراسمی که در فرمانداری مهران برگزار شد، رسما به عنوان شهردار این شهر معرفی شد.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازاوای مهران، آیین تکریم و معارفه شهرداران پیشین و جدید مهران با حضور مدیر کل دفتر امور شهری، استانداری ایلام ، فرماندار، اعضای شورای شهر در دوره پنجم و جمعی از مسئولان در فرمانداری مهران برگزار شد.

عبادالله باقری مدیر کل دفتر امور شهری، استانداری ایلام در این مراسم گفت: شهر مهران به جهت ورود زائران از نقاط مختلف به این شهر از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی اظهار کرد: باید به مبلمان شهری این شهر که محل تردد روزانه هزاران نفر از اقصی نقاط کشور و جهان است توجه ویژه ای داده شود.

مدیر کل دفتر امور شهری، استانداری ایلام تاکید کرد: باید نگاه عادلانه ای ب خدمات شهری در تمام نقاط این شهر مرزی شود بخصوص به پاکیزی و خدمات دهی به حاشیه شهر ها و مناطق محروم بیشتر اهمیت داده شود .

مراد ناصری فرماندار مهران نیز در این جلسه گفت: شهر مهران از ظرفیت ها، پتانسیل ها و منابع ارزشمند ی برخوردار است و بستر بسیار مناسبی برای سرمایه گذاری در بخش های توریستی، صنعتی و... دارد.

وی افزود: بی شک شهردار نقش بسیار مهم و حساسی در استفاده از فرصت ها و منابع دارد و می تواند در توسعه، عمران و آبادانی شهر اثرگذار باشد و لذا کسی باید در این مسند قرار گیرد که امین دارایی های شهروندان و خدمتگذار صادق مردم باشد.

در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر از زحمات فرهاد نریمانی سرپرست شهردار پیشین مهران تقدیر و تشکر شد و شاکیان با دریافت حکم خود به صورت رسمی فعالیت خود را به عنوان شهردار مهران آغاز کرد.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب