سرویس: استان ایلام
کد خبر: 29397
|
18:53 - 1396/07/17
نسخه چاپی

ایلام بیدار گزارش می دهد؛

تجمع سپرده گذاران موسسه نور در ایلام/ برداشت بدون اطلاع قبلی/ اطلاعیه روابط عمومی موسسه نور + تصاویر

تجمع سپرده گذاران موسسه نور در ایلام/ برداشت بدون اطلاع قبلی/ اطلاعیه روابط عمومی موسسه نور + تصاویر
سپرده گذاران موسسه نور در ایلام به دلیل برداشت حساب هایشان بدون اطلاع قبلی تجمع کردند.

به گزارشايلام بيدار، از دقایقی پیش جمعی از سپرده گذاران موسسه نور ایلام مقابل شعبه این موسسه در شهر ایلام تجمع کردند.

یکی از سپرده گذاران تجمع کننده در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار در این خصوص گفت: حدود 20 دقیقه پیش پیامکی از طرف موسسه نور به دست اینجانب رسید که طی آن حسابم در این موسسه به طور کلی خالی شد.

وی اظهار کرد: به همین منظور به درب شعبه موسسه نور ایلام برای آگاه شدن از این موضوع امده ایم که متاسفانه کسی برای پاسخگویی حضور ندارد تا جوابگوی سرمایه سپرده گذاران باشد.

برداشت بدون اطلاع قبلی

این سپرده گذار موسسه نور افزود: این در حالی بوده که از قبل هیچ گونه اطلاع رسانی در این خصوص نشده است.

وی ادامه داد: این سرمایه زندگی ام بوده که بنا داشتم از طریق آن زندگی خود را بچرخانم که متاسفانه مشخص نیست چرا بدون اطلاع قبلی دست به این حرکت زده شده است.

بنا بر این گزارش نیروهای پلیس برای آرام کردن اوضاع در محل حضور دارند اما سپرده گذاران خواستار پاسخگویی مسئولان شعبه در این خصوص هستند.

تصویر زیر مربوط به برداشت یکی از سپرده گذاران موسسه نور ایلام بدون اطلاع قبلی است؛ همانگونه که در تصویر نیز آمده از حساب این سپرده گذاران ایلامی در موسسه نور انتقال خودکار انجام گرفته است آن هم در ساعتی که شعبه تعطیل است و همین باعث ایجاد تجمع سپرده گذاران در این ساعت از شب شده است.

اطلاعیه روابط عمومی موسسه نور

در همین راستا موسسه مالی اعتباری موسسه نور پس از این ماجرا در اطلاعیه ای اعلام کرد: بنا به دلایل فنی و تست سیستم سامانه بانکی جدید نوران؛ برای تعداد محدودی از مشتریان حساب جدید افتتاح گردیده و موجودی حساب پیشین به حساب جدید منتقل گردیده است.

مزید امتنان خاطر آن دسته از مشتریانی که این جابجایی صورت گرفته؛ به اطلاع میرسانیم که هیچ‌گونه نگرانی بابت این رخداد وجود نداشته و در اسرع وقت سپرده جابجا شده به حساب قدیم بازگردانده خواهد شد.

 

این گزارش در حال به روز رسانی است...

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب