سرویس: استان ایلام
کد خبر: 28896
|
07:31 - 1396/06/23
نسخه چاپی

فرمانده انتظامی استان ایلام خبر داد؛

تشکیل لایه‌های امنیتی گسترده برای امنیت زائران اربعین

تشکیل لایه‌های امنیتی گسترده برای امنیت زائران اربعین
فرمانده انتظامی استان ایلام کنترل جمعیت را از اولویت‌های پلیس برای اربعین امسال عنوان کرد.

به گزارشايلام بيدار به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "نورعلی یاری"، فرمانده انتظامی استان ایلام در نشست ستاد اربعین فرماندهی انتظامی استان ایلام اظهار داشت: طرح جامع امنیتی انتظامی و ترافیکی اربعین طراحی و تدوین شده و برای اجرا در اختیار رده‌های مختلف نیروی انتظامی استان قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه امسال علاوه بر حضور نیروهای کمکی و پشتیبان از ناجا و استان‌های معین کار رصد و کنترل جمعیت با استفاده از دوربین‌های مختلف انجام می‌شود گفت: استقرار سامانه پایش تصویری در پایانه مرزی مهران و تقویت گیت های ورود و خروج از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده برای اربعین امسال خواهد بود.

فرمانده انتظامی استان ایلام تصریح کرد: با همکاری سایر دستگاه‌ها نظامی و امنیتی لایه‌های امنیتی ویژه‌ای از ابتدای ورود زائران به استان تشکیل خواهد شد.

وی در ادامه امنیت و ساماندهی پارکینگ‌ها را از دیگر برنامه‌های ناجا در اربعین امسال در مهران عنوان کرد و گفت: از گشت‌های محسوس و نامحسوس پلیس آگاهی ، یگان ویژه و سایر رده‌های انتظامی در ورودی و خروجی پارکینگ ها برای امنیت پارکینگ ها استفاده خواهیم کرد.

یاری به برنامه ترافیکی پلیس برای اربعین امسال اشاره کرد و افزود: امسال بیش از ده‌ها گشت خودرویی و پیاده در مسیر تردد زائران اربعین مستقر خواهند شد.

وی با قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته در انجام عملیات های راهسازی محور ایلام  - مهران و ملکشاهی ابراز امیدواری کرد: با تکمیل پروژه‌های عمرانی وضعیت زیرساخت‌ها در استان ایلام برای ارائه خدمات مضاعف به زائران بهتر از سال‌های گذشته باشد.

گفتنی است در این مراسم که با حضور فرماندهان مسئولان انتظامی و مرزبانی استان و شهرستانهای تابعه برگزار شد سرهنگ جلال میرزابیگی با حکم سردار اشتری  به عنوان‌ معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی استان ایلام معرفی شد.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد