سرویس: استان ایلام
کد خبر: 28891
|
07:08 - 1396/06/23
نسخه چاپی

ماجرای بازگرداندن 50 کیلو طلا به صاحبش در ایلام

ماجرای بازگرداندن 50 کیلو طلا به صاحبش در ایلام
چندی پیش نادعلی راننده ایلامی با پیدا کردن 50 کیلو طلا در خود رو تاکسی اش آن را بدون هیچ چشم داشتی به صاحبش بازگرداند.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازایلام رصد، "جعفر نادعلی"راننده تاکسی و یابنده 50 کیلو طلا در ایلام در شرح ماجرا و پیدا کردن طلا ها، گفت: نزدیک ظهر مسافر خانمی را سوار کردم، پس از وی من به منزل مراجعه کردم تا اینکه فرزندم پس از اینکه به داخل ماشین رفت گفت: پدر یک کیف روی صندلی عقب ماشین است. من هم کیف را داخل جعبه قرار دادم که شاید صاحب آن کیف همان خانم بود پیدا شود.

وی افزود: حدود ساعت6عصر بود که یک مرد به بنده مراجعه کرد و گفت: کیف ما داخل ماشین شما جا مانده است، گفتم که من شما را نمیشناسم و این کیف را به شما نخواهم داد تا اینکه همان خانمی که ظهر دیدم نزدیک شد و بنده نیز وی را به جا آوردم و کیف را به طور کامل، صحیح و سالم برگرداندم.

نادعلی با بیان اینکه خوشحالی آنان برای من مزد بسیار بزرگی بود و به همین نیز اکتفا کردم،  با توصیه به مردم اظهارکرد: اگر این خانم با ماشین شخصی جابجا می شد آیا آن ماشین شخصی تعهدی برای برگرداندن کیف داشت?! این موضوع میتواند گوش زد چند باره ای باشد که مردم از وسایل نقلیه و مطمئن عمومی استفاده کنند که اگر مجددا شاهد چنین اتفاقات بودیم بتوانیم با خیال راحت از امن بودن جای آن مطمئن باشم.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب