سرویس: استان ایلام
کد خبر: 28810
|
08:26 - 1396/06/19
نسخه چاپی

گزارش؛

"اردوهای جهادی"؛ تبلور اخلاص و عمل "بدون منت"

"اردوهای جهادی"؛ تبلور اخلاص و عمل "بدون منت"
جهادگران اردوهای جهادی بسیج سازندگی همچون سنوات گذشته با شور و شوق در مناطق محروم سیروان در حال ارائه خدمت به روستانشینان محروم شهرستان می باشند.

به گزارشايلام بيدار،به نقل از سیروان نوین، اردوهای جهادی در تابستان به اوج خود می‌رسد و در آن دانش‌آموزان، مهندسان، کارگران، پزشکان، طلاب و دیگر اقشار حضور دارند تا با انجام خدمت بدون دریافت حقوق در مناطق محروم از میزان محرومیت‌ها بکاهند؛ اردوهایی که با اخلاص و خدمت‌رسانی و بدون هیچ هیاهویی انجام می‌شود.

در شهرستان سیروان نیز جهادگران بسیج سازندگی تهران همچون سال های گذشته به سیروان آمده و در بخش های مختلف به مردم روستای حسن گاوداری ارائه خدمت می کنند.

جهادگرانی که تا دیروز قلم در دست در سنگر دانشگاه مشغول تحصیل علم بوده اند، امروز در سنگر جهاد با تمام امکانات خود به روستای حسن گاوداری شهرستان سیروان آمده اند تا مشکلی هر چند کوچک از مردم این روستا را حل کنند و در فرصت اندک، کاری در خور صاحبان اصلی این انقلاب انجام داده باشند.
 
خانم زهرا محمدعلی پور سرپرست این گروه جهادی اظهار کرد: گروه جهادی بسیج سازندگی تهران با 14 نفر شامل 2 پزشک و 12 نفر جهادگر در یک گروه خواهران جهت کمک به مردم این منطقه خدمات عمرانی، فرهنگی و آموزشی به آنها ارائه دادند.
 
وی افزود: خدمات این جهادگران در زمینه های دندانپزشکی، طب گیاهی و ترویج استفاده از گیاهان با خاصیت دارویی، مشاوره اعصاب و روان، مشاوره کاشت محصولات خانگی، مشاوره تولیدات خانگی، ماساژ درمانی، عمران و بهسازی روستا و برنامه های فرهنگی و آموزشی از قبیل نماز، احکام، حفظ قرآن و کتابهای درسی خدماتی می باشد.
 
سرپرست گروه جهادی بسیج سازندگی اظهار داشت: در اردوی جهادگران بسیج سازندگی که به مدت ۷ روز انجام خواهد شد تاکنون بیش 100نفر از روستای حسن گاوداری و سایر روستاها از خدمات متنوع بهره مند شده اند و تا پایان هفته جاری هم این خدمات ادامه خواهد داشت که پیش بینی می شود بیش از 250نفر از خدمات این گروه بهره مند شوند.
وی افزود: فضای معنوی حاکم بر این اردوها، شامل برنامه های فرهنگی، برگزاری نماز جماعت، حضور مردم در مسجد و شرکت در برنامه‌های مختلف مناسبتی و ... تاثیر بسیار خوبی بر اهالی روستا داشته است.

خانم محمدعلی پور با بیان اینکه اردوهای جهادی بستر خوبی برای مبارزه با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمن است، گفت: در حال حاضر ما سلاح خوبی برای مقابله با جنگ نرم دشمن داریم که باید آن را تجهیز کرده و جوانان را آگاه کنیم.

 

انتهای پیام/الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب