سرویس: استان ایلام
کد خبر: 28805
|
14:50 - 1396/06/17
نسخه چاپی

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام:

برای مدیریت ارشد استان یکی از فتنه گران مطرح شده است/ سکوت نخواهم کرد

برای مدیریت ارشد استان یکی از فتنه گران مطرح شده است/ سکوت نخواهم کرد
امام جمعه ایلام بیان کرد: در مقابل بکارگیری اصلاح طلبان افراطی که از وابستگان به فتنه 88 بوده و در جلسات خصوصی خود به رهبر انقلاب توهین کرده در مدیریت ارشد استان سکوت نخواهیم کرد.

به گزارشايلام بيدار،حجت الاسلام"محمد نقی لطفی"، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در خطبه های نماز جمعه این هفته ایلام گفت: اخیرا زمزمه هایی مبنی بر تغییرات در مدیریت ارشد استان به گوش می رسد که این خود در همه دولت ها مرسوم بوده و همچنانی که کابینه و وزرای دولت تغییر می کنند در مدیریت ارشد استان ها نیز به منظور تنوع و بکارگیری افراد با کارکرد بیشتر تغییراتی صورت می گیرد.

وی اظهار کرد: اما آنچه که درباره تغییر در راس مدیریت استام ایلام گوش می رسد مبنی بر اینکه برای مدیریت ارشد استان از کسانی که مرتبت با فتنه 88 بوده و در آشوب های خیابانی و تظاهرات پایتخت در کنار سران فتنه علیه انقلاب اسلامی و رهبری معظم موضع گرفته و به دنبال بحران سازی در کشور بوده اند می خواهند استفاده کنند.
حجت الاسلام لطفی افزود : در زمان اصلاحطلبان قبل از دولت نهم استاندارانی برای ایلام انتخاب می شدند که استانداری ایلام را به محیطی صرفا برای سیاسی کاری و ایجاد اغتشاش در فضای جامعه و توطئه سازی و برهم زدن فضای دانشگاهها تبدیل کرده بودند و میگفتند مردم بلوغ سیاسی ندارند.
امام جمعه ایلام با بیان اینکه استان ایلام مشکلات فراوانی دارد عنوان کرد: شعار دولت تدبیر و اعتدال خوب است و رئیس جمهور محترم نشان داده که در دولت دوازدهم به دنبال سازندگی و رشد اقتصادی بوده و برای خروج از رکود تلاش می کند اما بکار گیری افرادی با سابقه نامناسب آن هم در راس مدیریت استان کمتر توسعه یافته و محروم ایلام مشکلات و بحران هایی را در ایلام به دنبال خواهد داشت.
نماینده ولی فقیه بیان کرد: مطمئنا بنده و مردم ایلام در مقابل بکارگیری اصلاح طلبان افراطی که از وابستگان به فتنه 88 بوده و در جلسات خصوصی خود به رهبر انقلاب توهین کرده و در سطح استان شناخته شده هستند، سکوت نخواهیم کرد و همچنان که رهبر انقلاب در خطبه های خود عنوان کرده اند فتنه 88 خط قرمر نظام و انقلاب است و مسئولان از بکار گیری وابستگان به فتنه برحذر باشند.
وی در ادامه با اشاره به اینکه مسئول ارشد استان باید فردی متعهد و کاردان و مورد حمایت نهادهای داخل استانی باشد افزود: در استانی که 420 کیلومتر مرز مشترک با کشور بحران زده دارد بکارگیری عوامل و عناصر مرتبت با فتنه قابل قبوا نیست.
امام جمعه ایلام تاکید کرد: از وزیر کشور که همیشه به استان ایلام بویژه اخیرا در موضوع اربعین توجه ویژه داشته است استدعا داریم که اگر بنا بر جابجایی در راس مدیریت استان ایلام است از افرادی انقلابی و غیرمرتبط با فتنه 88 و عناصر آن استفاده و بکار گیری شود و اگر تصمیمی تا الان گرفته شده در آن صرفنظر کنند.

امام جمعه ایلام همچنین در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه این هفته به بحران پیش آمده بین کره شمالی و آمریکا اشاره و افزود: در راس حکومت کره شمالی جوانی با شجاعت قرار گفته که تهدیدهای آمریکا را با تهدید پاسخ می دهد.

وی خاطر نشان کرد: چالشی که کره شمالی برای آمریکا به وجود آورده است باید برای ما نیز به عنوان درس عبرتی باشد که مسئولان ما نباید با آمریکا کنار بیایند و باید جواب تهدید آمریکا را با تهدید بدهند.

 
انتهای پیام/الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب