سرویس: استان ایلام
کد خبر: 28793
|
08:43 - 1396/06/16
نسخه چاپی

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام خبر داد؛

اعلام آمادگی هشت استان معین برای همیاری در ایام اربعین/ روزانه 150 هزار وعده غذا توزیع می شود

اعلام آمادگی هشت استان معین برای همیاری در ایام اربعین/ روزانه 150 هزار وعده غذا توزیع می شود
معاون سیاسی امنیتی ستانداری ایلام گفت: هشت استان معین برای کمک و همیاری با استان ایلام در بحث اربعین آمادگی خود را اعلام کردند.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازآوای مهران، "حسین کلانتری"، معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام گفت: خیرین و موکب داران 8 استان معین آمادگی خود را برای اسکان و تامین غذای روزانه 150 هزار زائر اربعین در شهر مرزی مهران اعلام کردند.

وی اظهار کرد: در نشست هماهنگی های کمیته های مختلف استانهای معین ستاد اربعین در مهران تصمیمات خوبی گرفته شد و مقرر گردید تا با بیان نیاز ها و خواسته ها بتوان کمک های خوبی از 8 استان معین دریافت کرد.

معاون سیاسی امنیتی ستانداری ایلام گفت:8 استان معین برای کمک و همیاری با استان ایلام در بحث اربعین شامل؛ خراسان شمالی، سمنان ، قزوین ، گیلان، لرستان ، مازندران و مرکزی می باشد.

کلانتری تصریح کرد: یکی از سیاستهایی که پیگیری میکنیم مشارکت بحش خصوصی است و مردم عزیز آنهایی که نذورات و موکب دارند خدمات می دهند و نباید ایستگاه های صلواتی و نذورات مانع شوند بازار و رستورانهای شهرستان از این فرصت بی بهره شوند و با رعایت انصاف و نظم و کیفیت به مردم خدمات رسانی کنند.

وی تاکید کرد:کسانی که قصد خروج از مرز دارند از هم اکنون برنامه ریزی کنند با داشتن ویزا و مدارک قانونی نسبت به تردد اقدام کنند و هیچکس بدون ویزا و گذرنامه حق خروج از مرز ندارد.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد