سرویس: استان ایلام
کد خبر: 28733
|
07:42 - 1396/06/13
نسخه چاپی

مدیرکل صداوسیمای مرکز ایلام اعلام کرد؛

آمادگی صدا و سیمای ایلام برای پوشش رسانه ای اربعین

آمادگی صدا و سیمای ایلام برای پوشش رسانه ای اربعین
مدیرکل صداوسیمای مرکز ایلام گفت: صدا و سیما ی مرکز ایلام با برنامه ریزی های صورت گرفته برای پوشش مناسب و مطلوب راهپیمایی اربعین حسینی آمادگی کامل دارد.

به گزارشایلام بیدار، "علیرضا شیروی"، مدیر کل صدا و سیمای مرکز ایلام در نشست با معاون مشارکت های مردمی ستاد اربعین استان گفت :معاونت های مختلف صدا،سیما ،خبر،مجازی و فنی رسانه ی استانی از هم اکنون با برنامه ریزی های لازم ، آماده هستند تا اخبار و گزارش های تصویری و صوتی مربوط به حضور دلباختگان اباعبد الله الحسین (ع) در استان ایلام و مرز بین المللی مهران را به نحو شایسته ای به شبکه های ملی و بین المللی منعکس کنند.

شیروی افزود:پوشش زنده حرکت عظیم مردمی در مسیر مهران به کشور عراق ،ارتباط مستمر و زنده با شبکه های بین المللی ، سراسری و استانی ، پوشش حضور مسئولان عالی رتبه کشوری و انتظامی به مرز مهران و اطلاع رسانی لحظه به لحظه از حال و هوا و وضعیت شهرستان مهران از جمله اقدامات رسانه ی استانی در ایام اربعین حسینی خواهد بود.

به گفته مدیر کل صدا و سیما ی مرکز ایلام ، پارسال نیز رسانه استانی با تولید و پخش بیش از 25 هزار دقیقه برنامه و برقراری 4هزار دقیقه ارتباط زنده با شبکه های سراسری و بین المللی منعکس کننده بزرگترین راهپیمایی شیعیان جهان بود.

شیروی در ادامه از آمادگی صدا و سیمای مرکز ایلام برای همکاری با کمیته مشارکت های مردمی ستاد اربعین در استان خبر داد و گفت :جذب مشارکت های مردمی و همکاری با کمیته های اربعین حسینی در دستور کار رسانه ی استانی است.

علوی رئیس ستاد عتبات عالیات استان و معاون معاون مشارکت های مردمی ستاد اربعین هم از تلاش های شبانه روزی صدا و سیما ی مرکز ایلام و انعکاس کامل و جامع حماسه اربعین حسینی در سال گذشته قدردانی کرد و گفت: کمیته مشارکت های مردمی اربعین در استان آماده دریافت و جمع آوری کمک ها و نذورات هم استانی های عزیز برای پذیرایی و اسکان زائران ابا عبدالله الحسین (ع)در اربعین حسینی است.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد