سرویس: استان ایلام
کد خبر: 28676
|
08:02 - 1396/06/11
نسخه چاپی

نماینده مردم ایلام در مجلس:

بیکاری در ایلام آستانه تحمل جوانان را کاهش داده است

بیکاری در ایلام آستانه تحمل جوانان را کاهش داده است
نماینده مردم ایلام در مجلس معضل بیکاری را یک بحران ملی عنوان کرد که تنها به استان ایلام اختصاص ندارد و کل کشور را در بر گرفته است.

به گزارشايلام بيدار، "جلال میرزایی"، نماینده مردم ایلام در مجلس در نشست شورای معتمدین پلیس استان ایلام اظهار داشت: نیروی انتظامی اهتمام ویژه‌ای به حل معضلات و آسیب‌های اجتماعی دارد.

وی با تقدیر از راه اندازی و تشکیل شورای معتمد پلیس در استان گفت: امروز جامعه با مشکلات عدیده‌ای روبه‌رو است و نیاز است از اعتبار ،  شأن و ظرفیت بزرگان و ریش سفیدان برای حفظ و تامین امنیت اجتماعی پایدار بهره گیری کنیم.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مشکل بیکاری در استان آستانه تحمل جوانان کاهش داده است، گفت: شورای معتمد پلیس بایستی در حوزه تمام آسیب های اجتماعی ورود پیدا کند و کار خود را تنها به موارد قتل محدود ننماید.

وی معضل بیکاری را یک بحران ملی عنوان کرد که تنها به استان ایلام اختصاص ندارد و کل کشور را در بر گرفته است.

میرزایی در ادامه به موضوع شایسته سالاری و استفاده از ظرفیت‌های استان برای رفع معضل بیکاری اشاره کرد و گفت: امروز بیکاری در جامعه به آسیب‌های اجتماعی دامن زده است.

نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنان خود به نقطه نظرات و دیدگاه‌های معتمدان و بزرگان ایلات و عشایر استان در حوزه های مختلف از جمله وضعیت شرکت های گاز و نفت در استان حمایت از جناب محمودی برای رسیدن به منصب وزارت نیرو صحبت کرد.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد