سرویس: استان ایلام
کد خبر: 28540
|
14:08 - 1396/06/02
نسخه چاپی

در اولین روز از هفته دولت با حضور استاندار انجام گرفت؛

آغاز برنامه های هفته دولت در ایلام/ طرح های عمرانی بخش چوار افتتاح شد + تصاویر

آغاز برنامه های هفته دولت در ایلام/ طرح های عمرانی بخش چوار افتتاح شد + تصاویر
استاندار ایلام در اولین روز از هفته گرامیداشت دولت، طرح های عمرانی و خدماتی بخش چوار شهرستان ایلام را افتتاح و کلنگ زنی کرد.

به گزارشايلام بيدار، استاندار ایلام در اولین روز از هفته گرامیداشت دولت، طرح های عمرانی و خدماتی بخش چوار شهرستان ایلام را افتتاح و کلنگ زنی کرد.

استاندار ایلام در شروع این برنامه ها با حضور در بخش چوار ابتدا در مزار شهدای گمنام حضور یافت و سپس پروژه های آسفالت ، ایجاد و توسعه شبکه معابر در این بخش را افتتاح کرد.


این پروژه با سرمایه گذاری پنج میلیارد و 700 میلیون ریال انجام گرفته و در سطحی به مساحت 41 هزار و 370 متر مربع اجرا شده است.
کلنگ زنی پارک امید به مساحت یک هکتار و با اعتبار چهار میلیارد و 260 میلیون ریال از محل منابع تملک دارایی در منطقه بهمن آباد بخش چوار دیگر پروژه ای بود که با حضور استاندار ایلام آغاز شد.
محمدرضا مروارید در ادامه فاز اول احداث چمن مصنوعی زمین فوتبال این شهر را افتتاح کرد.


این پروژه که سال 92 آغاز شده بود با زیربنای 24 هزار و 548 متر مربع از محل منابع وزارت نیرو اجرا و 30 میلیارد ریال برای بهره برداری از این طرح ورزشی هزینه شده است.
بازدید از مراحل اجرایی سد گلال نیز دیگر برنامه ای بود که با حضور استاندار ایلام انجام گرفت.
سد گلال با هدف تامین آب آشامیدنی بخش چوار و همچنین تامین آب بخش صنعت شهرستان ایلام بویژه مجتمع پتروشیمی و پالایشگاه گاز اجرا می شود.
این سد خاکی ۷۰ متر ارتفاع، طول تاج ۳۸۴ متر ، ۱۵ کیلومتر خط انتقال و یک ایستگاه پمپاژ دارای حجم مخزن ۲۰ میلیون متر مکعب است و طول دریاچه آن نیز سه کیلومتر خواهد بود و هم اکنون بیش از 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

افتتاح و کلنگ زنی گازرسانی به 23 روستای بخش چوار شهرستان ایلام

استاندار ایلام در ادامه برنامه خود کلنگ گازرسانی به 12 روستای بخش چوار را به زمین زد.
اعتبار اختصاص یافته برای گازرسانی به این روستاها 24 میلیارد ریال بوده و 370 خانوار این منطقه را از نعمت گاز برخوردار می کند.


همچنین با حضور محمدرضا مروارید بهره برداری از طرح گازرسانی به 11 روستای بخش چوار آغاز شد.
در اثر اجرای این پروژه 30 کیلومتر خطوط تغذیه ایجاد شده و 180 انشعاب در اختیار مردم این روستاها با سرمایه گذاری 25 میلیارد ریال قرار می گیرد و مردم روستاهایی همچون چشمه سرخ ، پلکلنه ، گره چغا ، تازه آباد ملکیه ، حاجی بختیار ، بهارستان و شهید رجایی به شبکه سراسری گاز متصل شدند.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب