سرویس: استان ایلام
کد خبر: 28272
|
09:05 - 1396/05/23
نسخه چاپی

معاون شرکت آب و فاضلاب روستایی ایلام در گفتگو با ایلام بیدار:

آبفار در قبال متصدیان چاه های آب مسئولیتی ندارد/ پیگیر مشکلات هستیم

آبفار در قبال متصدیان چاه های آب مسئولیتی ندارد/ پیگیر مشکلات هستیم
معاون بهره برداری آبفار ایلام با بیان اینکه شرکت آبفار در قبال متصدیان تعهدی ندارد، عنوان کرد: طرف قرارداد ما شرکت جوشن رها است اما ما پیگیر مشکلات متصدیان چاه های آب هستیم.

گروه اجتماعیايلام بيدار:: در چند روز گذشته شاهد تجمع اعتراض آمیز جمعی از متصدیان چاه های آب  اداره آب و فاضلاب روستایی در مقابل این اداره در برخی شهرستان های استان بودیم.

در این تجمع متصدیان چاه های آب خواستار پرداخت حقوق ومزایای خود شامل پاداش و عیدی سال 95 و همچنین مطالبات از ابتدای سال 96 تا کنون بودند.

در همین راستا نیز تعدادی از این متصدیان از سایر شهرستان های استان در تماس تلفنی با این پایگاه خبری خواستار پیگیری این موضوع از مسئولان ذیربط شدند.

"کامبیز مراد نژادی"، معاون بهره برداری آب و فاضلاب روستایی در گفتگو با خبرنگار اجتماعیایلام بیداردر این باره گفت: شرکت آبفار کارها و پروژه های حجمی خود  را از طریق برگزاری مناقصه عمومی به شرکتهای پیمانکاری واگذار می کند.

وی اظهار کرد: در مناقصه عمومی که در این راستا صورت گرفت شرکت جوشن رها بعنوان برنده مناقصه چاه های آب معرفی و آغاز به کار کرد.

مرادنژادی افزود: شرکت جوشن رها در قبال تعهداتش به متصدیان چاه های آب ، باید سه ماه حقوق و مزایا را پرداخت می کرد اما به دلیل مشکلات مالی که در این شرکت به وجود آمده تا کنون این مسئله صورت نگرفته است.

وی با بیان اینکه شرکت آبفار در قبال متصدیان تعهدی ندارد عنوان کرد: طرف قرارداد ما شرکت جوشن رها است اما ما پیگیر مشکلات متصدیان چاه های آب هستیم و روند قانونی نیز توسط واحد حقوقی شرکت آبفار در حال پیگیری است.

معاون بهره برداری آبفار ایلام با اشاره به اینکه این شرکت طبق ضمانتی که در قبال این مناقصه ارائه کرده است می بایست حق و حقوق متصدیان را پرداخت کند، ادامه داد: هرچند که شرکت مذکور با مشکلات مالی مواجه است اما در صورتی که نتواند به تعهداتش عمل کند قرارداد وی فسخ و این پروژه به شرکت دیگری واگذار خواهد شد.

انتهای پیام/الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد